ABP - Depend Cosmetic Srbija

5:18 PM Mirela 4 Comments

Već duže vrijeme želim napisati jedan ovakav post. ABP inače  znači Angry Blogger Post i, s obzirom na državu u kojoj živimo i na ljude koji nas okružuju, sigurna sam da će u budućnosti biti još dosta postova ove kategorije. U ovom postu sam vam odlučila pisati o neprofesionalnosti ljudi koji vode stranicu Depend Cosmetic Srbija. Naime, još u jesen prošle godine, oni su u saradnji sa časopisom HEJ! organizirali natječaj pod nazivom "Oboji jesen uz Depend lakove". Zadatak je bio poslati mail časopisu HEJ sa svojim podacima i fotografijom nail arta s kojom želim sudjelovati u natječaju. I ja sam sudjelovala...
U opisu tog natječaja piše da će biti izabrana tri pobjednika koji će na svoje kućne adrese uskoro dobiti nagrade. Kako bi se došlo u top 5, trebalo se skupiti što više lajkova na fotografiji. Naravno, u želji da pobjedim, podjelila sam sliku na svoj facebook profil što je i većina natjecateljica uradila. Samim time sam na neki način "promovirala" njihovu stranicu i tako su dobili još fanova na stranici.
Nakon nekoliko dana trajanja natječaja odabrano je top 5 natjecateljica koje su imale najviše lajkova na fotografijama. Tri najbolja nail arta tj. tri pobjednice odredili su članovi redakcije HEJ! časopisa. Uz dvije druge djevojke tu njihovu "nagdradu" osvojila sam i ja. Na stranici su napisali da će nam nagrade uskoro stići na naše kućne adrese koje smo im i poslali u mailu za prijavu.
Međutim, nagrada nije stizala nakon mjesec dana pa tako ni nakon dva, tri. Mislila sam da ima  neki problem zbog toga što živim u BiH,  a nagrade stižu iz Srbije. Zbog toga sam na stranicu poslala poruku. 



Odgovora do danas još nisam dobila. Sve što su uradili jest da su mi pogledali poruku.
Mislim da su, ako već nisu željeli poslati nagrade, mogli barem odgovoriti s objašnjenjem i isprikom. Isto tako, mislim da sam dovoljno čekala na odgovor i slanje nagrade i da je došlo vrijeme da objavim ovaj post. 






Hvala ako ste čitali i, ako imate sličnih iskustava, slobodno ih podijelite sa mnom u komentarima. ☺

You Might Also Like

4 komentara :

  1. Užas. Biće da je to što si iz Bosne...



    :) Manikura ti je PREDOOOOOBRA!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Manikura je prekrasna. Žalosno je to što niti jedno objašnjenje nisi dobila ni dan danas. Za nagradu bolje da ne komentiram

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno. :) Ja sam iskreno jako razočarana zbog takvog ponašanja..Trebali su barem odgovoriti na poruku.

      Izbriši