BPS stamping plate BP-75

8:07 PM Mirela 21 Comments

Hello! :D

Ovaj put ću vam pisati o jednoj prekrasnoj pločici za pečatiranje noktiju koju sam dobila sa Born Pretty Store stranice. Radi se o pločici BP-75 koja sadrži motive ptica, zmaja i perja. Koristeći se ovom pločicom napravila sam manikuru koju možete vidjeti ispod. :)

Što sam koristila:

  • Flormar Nail Therapy NAIL HARDENER kao baza
  • Eveline rozi 918
  • Coral tamno crveni 51
  • Flormar Bright White 400
  • Catrice GEL LIKE nadlak
  • BPS set za pečatiranje
  • spužvica

Prvo sam, da bih zaštitila nokte, nanijela Flormar bazni lak. Zatim sam sve nokte nalakirala prelijepim Eveline rozim lakom. Nakon što se on u potpunosti osušio, na nokte sam malenom spužvicom (iz Essence seta za nail art) na vrhove noktiju stavljala tamno crveni Coral lak. Utapkala sam lak spužvicom od vrhova prema sredini nokta i tako dobila ombre efekt. Inače ne radim ombre na ovaj način, ali je i ovako ispalo OK. Odmah nakon toga sam na sve nokte stavila nadlak kako bih "zagladila" lak i dobila bolji ombre efekt. Naravno, možete preskočiti ovaj korak i odmah preći na pečatiranje. Za pečatiranje sam koristila bijeli Flormar 400 Bright White. Nije baš stvoren za pečatiranje, ali može proći. Na palac, srednji i prstenjak sam pečatirala perje, a na kažiprst i mali prst ptice. Ptice je bilo malo teže pečatirati, pogotovo ovu na malom prstu. Međutim, sve je to do toga na koji način i kako jako skidate višak laka s pločice strugalicom. Nakon što se sve dobro osušilo, sve sam nokte prelakirala nadlakom. 




Nadam se da vam se manikura svidjela kao i post. Ako želite naručiti nešto sa Born Pretty Store stranice možete koristiti i moj 10% off code "PNSQ10".  

Što mislite o Born Pretty Store? 
Volite li tehniku pečatiranja noktiju? 

Hvala na čitanju! :*

*PR proizvod, ali sva mišljenja su moja i iskrena.

You Might Also Like

21 komentar :

  1. Kako su ti prelepo ispali nokti! *___*
    Ja sam kupila kod kineza jednu ovakvu pločicu za nokte i iskreno, baš sam se razočarala jer mi nije uspelo. Samo se razmazao lak po onoj ploči. Bez veze... Možda im je loš kvalitet :D
    Lično volim ovako slatke pečate da vidim na noktima, da im dozu neobičnosti i lepotu :) Iskreno baš mi se dopada <3

    Girly world
    Novi post na mom blogu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam jednom nažalost kupila takvu pločicu. Sreća nije puno koštala pa mi nije bilo žao baciti. Ali sada sam u potpunosti zadovoljna kvalitetom BPS pločica. :D Hvala ti na komentaru. :*

      Izbriši
  2. Prvi put vidim ovo, izgleda korisno. Inace super post, i prelepi su ti nokti, svaka cast kako mozes tako da ih gajis i negujes. ♥

    OdgovoriIzbriši
  3. Koliko su ti savrseni nokti! Svaka tebi cast kada imas strpeljenja da ovo lakiras i ukrasavas! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Tamara! Kad se nešto voli, nije teško! :D

      Izbriši
  4. Preelepo ispada!Svaka čast,ja bih to ogulila istog trenutka. :)
    http://blogofapsycho.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  5. Divno!! Tako mi se dopada tvoj blog. Obozavam lijepo uredene nokte. Voljela bih da imam vise vremena za to.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Sabina. :D Ja to volim raditi pa uvijek nađem vremena. :D

      Izbriši
  6. Imaš jako lijepe nokte :) Ova manikura mi se dopada! :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Vidim da imas u svojoj kolekciji lakića i Coral,ja sam ih nedavno u CM-u primjetila ali nisam kupovala?Jesi zadovoljna s njima?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam samo ovaj Coral lak koji sam pokazala u ovom postu. Jako je dobro pigmentiran i dosta gust. Dovoljan je jedan sloj za potpuno prekrivanje, ali je potrebno malo duže čekati da se potpuno osuši. Lakova koji ne trebaju drugi sloj imam jako malo pa mi je ovaj bio svakako vrijedan kupovine. :)

      Izbriši
  8. Vidim da imas u svojoj kolekciji lakića i Coral,ja sam ih nedavno u CM-u primjetila ali nisam kupovala?Jesi zadovoljna s njima?

    OdgovoriIzbriši
  9. pločica je prekrasna, uzimam je u razmatranje prilikom sljedećeg odabira za proizvode za recenzije. pitala sam ispod posta od bps pločice koji su vam lakovi najbolji za pečatiranje? Kod mene funkcionira samo wnw black creme

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uzmi je neće ti biti žao. :D
      Ja za pečatiranje najčešće koristim one lakove koji prekrivaju u jednom sloju, a to su mi većinom Flormar tamniji lakovi i bijeli. Nedavno sam nabavila Essence crni lak iz gel nail polish kolekcije i super mi radi posao. Essence lakovi mi općenito odgovaraju za pečatiranje. :) Nisam nigdje uspjela naći wnw crni, ali sam vidjela da dosta blogerica koristi taj. :D

      Izbriši
  10. Ovo perje mi se jako svidja. Bas mi je onako za neku boho manikuru, vec vidim tirkizni lak i zlatno perje. :D
    Svidja mi se jako tvoj blog, moracu pogledati i starije postove kad stignem. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je super ideja za manikuru. :D
      Hvala ti puno :*

      Izbriši
  11. Divno, divno. Svaki post ti je super :*

    OdgovoriIzbriši