DIY - trakice protiv mitesera

8:28 PM Mirela 6 Comments

Pozdrav svima!
Već nekoliko tjedana tražim neko dovoljno dobro i jednostavno rješenje za uklanjanje mitesera s lica. Prije dva-tri dana sam na Instagramu naišla na post o uklanjanju mitesera i pošto mi se postupak učinio jednostavnim odlučila sam probati ovu masku. Rezultat je odličan pa sam htjela ovu metodu podijeliti s vama. :)
Za masku za uklanjanje mitesera trebat ćete samo dva sastojka iz vaše kuhinje.
Trebat će vam:
  • 1 čajna žlica obične želatine u prahu
  • 2 čajne žlice slatkog mlijeka
  • posuda u koju ćete staviti sastojke


U praznu posudu stavite jednu žlicu želatine i jednu do dvije žlice mlijeka. Brzo miješajte sve dok se želatina i mlijeko potpuno stope u zrnastu masu. Ako niste sigurni je li se dobro spojilo ili vam izgleda prečvrsto/prerijetko, dodajte još mlijeka/želatine dok budete sigurni da je dobro. Nakon toga, posudu stavite u mikrovalnu pećnicu na 10-15 sekundi ili zagrijte na štednjaku sve dok se masa jednako istopi i dobije teksturu meda. Odmah nakon što se sve stopilo nanesite masu na područja koja su najviše zahvaćena miteserima. Budite jako brzi s ovim korakom budući da se masa brzo hladi i tako postaje čvrsta tj nemoguća za korištenje. Ako niste dovoljno brzi sve će propasti i dobit ćete ovo. Kuglice želatine s kojima ne možete ništa drugo nego ih baciti u smeće.


Gore na slici su ostatci moje maske koja se polijepila po prstima nakon što sam završila s nanošenjem na lice.
Bilo mi je najlakše i najbrže masku nanositi prstima, ali ako to ne želite uvijek možete koristiti drvene štapiće ili drugi kraj četkice za šminku.
Također, pazite da masku nanosite na čisto lice.
Nakon što nanesete masku ostavite je da se suši 15 minuta do pola sata. Vrijeme sušenja ovisi o tome koliko ste debelo ili tanko nanijeli masku. Bilo bi bolje da nanesete deblji sloj jer je lakši za skidanje. Pazite da ne nanesete previše blizu očiju i obrva. Kada maska potpuno očvrsne i osuši se, vrijeme je za skidanje. 




Ja sam imala najviše mitesera na području nosa i čela pa sam tamo i nanijela ovu masku. Moram priznati da mi je stvarno super očistila lice i učinila ga glatkim. Bolji posao je odradila na nosu nego na čelu, ali uspoređujući ovu metodu s drugim, mislim da je odlična za otklanjanje svih nečistoća na koži. Čak mi je bolje očistila pore od onih kupovnih trakica koje koštaju i do preko 10 KM.
Toplo vam preporučujem da je isprobate i javite mi dojmove. :D 
Ovo su moji rezultati.


Imam stvarno mnogo mitesera.. 

Ja se nadam da vam se post svidio i da ćete isprobati ovu metodu i da će vam uspjeti! 
Pozdrav do sljedećeg puta! :*

You Might Also Like

Broj komentara: 6 :

  1. Woow, super post. Odavno se nisam ovoliko udubila u čitanje. Do skoro sam imal preeviše mitisera, a sada su se malo stišali. Haha. Svakako ću probati ovu metodu. Inače tvoj blog pratim od ranije. Imaš prelepe postove.

    Junski favoriti na mom blogu
    http://milicamihaela.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Morat ću ovo isprobati!! Inače, slatko mlijeko? Je li to obično mlijeko? Zbunjena sam :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, obično mlijeko :D
      Nadam se da će ti uspjeti. :D

      Izbriši
  3. Hej,i ja ovo koristim :* Super ti je blog :)

    OdgovoriIzbriši