Matching manicures - Fan Brush Manicure

4:50 PM Mirela 16 Comments

Ćao svima!
Današnji MMS zadatak je fan brush manikura. Nisam dugo koristila ovu tehniku i bilo mi je drago što se našla na popisu.
Pa evo što sam ja uradila. :)




Koristila sam:

Prvo sam na sve nokte stavila Eveline bazni lak. Zatim sam sve nokte nalakirala svijetlo ljubičstim Eveline lakom koji se više primijeti uživo nego na slikama. Nakon što se ljubičasti osušio, četkicom sam prvo nanijela svijetlo plavi, a poslije njega tamno plavi.
Prije nego sam nanijela nadlak čekala sam i više od deset minuta da se sve osuši, jer nisam htjela da mi se boje razmažu. 





To bi bilo to!
Manikuru sam uradila dosta brzo, više vremena mi je trebalo da očistim okolo noktiju jer sam bila baš zamrljala. Opet nisam uspjela sve obrisati, to sam shvatila tek poslije kad sam uređivala sliku iznad. 
Ali eto, nadam se da vam se sviđa, napišite u komentare što mislite. Ne zaboravite pogledati i manikure ostalih djevojaka, linkovi su ispod.
Pusa. :*

You Might Also Like

Broj komentara: 16 :

  1. Sviđa mi se kombinacija. :)
    Prelep je taj lila Eveline, šteta što ne mogu da ih nađem nigde.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :D
      Ja sam ga kupila u DM-u na sniženju. :)

      Izbriši
  2. Baš ti se lepo vide šare, a i boje se lepo slažu.

    OdgovoriIzbriši
  3. prekrasna, lijepe kombinacije boja

    OdgovoriIzbriši
  4. I ja sam se odlučila za plave nijanse, ali i malo patelne žute. Lijepo je ispalo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Super kombinacija boja :D Lipo prolitnje :D

    OdgovoriIzbriši
  6. čini mi se da imamo sličnu osnovnu boju ;)
    sviđa mi se ova kombinacija, super izgleda :D

    OdgovoriIzbriši
  7. super je, baš mi nekako morski pari :D

    OdgovoriIzbriši