Flormar Care4Lips "Bite Me Apple"

6:47 PM Mirela 14 Comments



Pozdrav svima! :D 

Kao što možete vidjeti po naslovu, danas vam pišem o Flormar Care4Lips balzamu za usne. Odlučila sam se kupiti onaj u zelenom pakiranju naziva "Bite Me Apple". Kupila sam ga u Galantu za 8KM, bio je izložen odmah kod kase. Privuklo me pakiranje: prelijepa zelena boja i oblik kojim podsjeća na poznate raznobojne EOS balzame za usne. Uz to, proizvođač je Flormar pa nisam mislila da će zaostajati kvalitetom. Pošto sam već duuugo vremena željela EOS balzam za usne, a nisam ih našla kod nas, tražila sam na kojoj ih stranici mogu naručiti online. Našla sam FB stranicu na kojoj su se prodavali i poslala im poruku. Cijena im je bila 16KM plus poštarina. Pošto sam u to vrijeme imala zanimljivijih stvari na koje bih potrošila 16KM, odgodila sam naručivanje tog slatkog balzama. Čitala sam puno recenzija o njima, ali sam ih najviše željela zbog pakiranja koje mi je stvarno preslatko. Onda sam nakon nekog vremena na Flormar stranici ugledala slike novih balzama za usne koji su mi izgledom bili isti kao EOS ljepotani. Cijenu tada nisam mogla naći online, ali sam bila sigurna da neće koštati kao EOS balzami. Flormar proizvodi inače nisu skupi, a stvarno su dobri. Odlučila sam se da ću ove balzamiće kupiti čim ih ugledam na policama kod nas. :D Iskreno, mislila sam da će biti i jeftiniji, ali mi sada nije žao novca, budući da stvarno nisu razočarali kvalitetom. Drago mi je da sam ga kupila.
Jako dobro njeguje usne i baš je masan kad se nanosi. Jedan nanos je dovoljan za super zaštitu. Ima SPF 15 tako da će vaše usne zaštititi i od štetnih sunčevih zraka. Pakovanje sadrži 11g proizvoda koji ima intenzivan, ali ne neugodan miris jabuke. Taj miris mi je baš fin i prijatan za ljetne dane.
Pakiranje je od čvrste plastike i u mat zelenoj boji. Poklopac je na odvrtanje, a cijeli balzam dođe zaštićen plastičnom folijom pa ste sigurni da proizvod nije otvarao nitko prije vas. Ona nažalost nije dočekala slikanje pa evo jedna slika s interneta ispod čisto da vidite oznaku za težinu i SPF. 



Budući da je baš maziv, jedan sloj se na mojim usnama potpuno upio nakon otprilike sat vremena, a usne ostavio glatkim i mekim.
Mislim da ovaj balzam stvarno vrijedi kupiti ako tražite proizvod za dobru njegu i zaštitu usana. Od srca bih svima preporučila ovaj balzam i nadam se dobrim utiscima. :) 







Što mislite o Flormar proizvodima za usne?  Imate li koji EOS balzam u svojoj kolekciji?

Hvala na čitanju :* 

You Might Also Like

Broj komentara: 14 :

  1. jako lepo doapda mi se mogla bih i ja da kupim :D
    Isidora
    http://highheelpoodl.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Slike su prelepe! Podseća na eos dosta ☺ videla sam ove proizvode u Ušću, u Beogradu, i baš su lepo mirisali koliko se sećam :)

    Novi post na mom blogu :)
    Girly world

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post! Maloprije sam saznala za tvoj blog i predivan je! O slikama već da ne pričam.. Vidi se da se zaista trudiš. Svaka čast! ♥

    Pogledaj moj blog i učlani se ako želiš --------------------> allforyou23.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. budući da imam eos, nisam uzela flormar, nisam ni vidjela sve boje/mirise koje su na stranici. preskupo za flormar iskreno :D ali ne kazem da necu nekad probati...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam mislila da će cijena biti negdje do 5KM pa sam s tim mišljenjem i otišla na kasu, kad ono žena otkuca 8KM, ja onako, OK...Al' mi ga bilo glupo vraćat pa ga uzela..A i htjela sam ga ono baš pa mi nije krivo što ga uze. :D Al i dalje želim eos. :D

      Izbriši
  5. Odlicna recenzija, ja sam se navukla na Baby Lips, ali definitivno cu nabaviti Flormarov balzam za usne jer Eos nemamo
    http://asja91.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. Imam dva eos balzama i volim ih jako...prije nego sam dobila eos, imala sam u planu kupiti ovaj, ali doci ce na red pretpostavljam :D
    Odlicne slike. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sad jako volim ovaj, ali ipak želim ubrzo nabaviti i eos, čisto onako da ih slikam po cijele dane. :D
      Hvala puno. :)

      Izbriši
  7. Odlicna rezenzija. Nemam ni EOS, a ni ovaj. Izgleda super, mada ja ne volim kada je labelo previse masno. ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najviše sam ga kupila zbog slatkog izgleda pa tek onda zbog potrebe. :D

      Izbriši