Manicure of the week: Fall Colours

3:23 PM Mirela 10 Comments

Lijep pozdrav svima, kako ste mi? :D

Manikura koju danas pokazujem u ovome postu je malo starija, nekih dva, tri tjedna. Već sam postavila sliku na Instagramu, ako me pratite vidjeli ste. :D
Ova manikura mi se jako svidjela pa sam joj odlučila dodijeliti jedan poseban post. Nadam se da se i vama sviđa kao i meni i vjerujte mi, jako je lagana za napraviti. :D


Krenula sam kao i uvijek sa baznim lakom. Nanijela sam ga na sve nokte i ostavila da se dobro osuši. Za bazne boje sam koristila tamno crvenu i bijelu. Na srednji i prstenjak sam nanijela dva sloja bijelog laka i ostavila da se suši najmanje 10 minuta prije pečatiranja. Na palac i kažiprst sam stavila Coral tamno crveni lak. Za ovaj lak je dovoljan jedan sloj jer je jako pigmentiran. Kad se bijeli lak na srednjem i prstenjaku osušio, pečatirala sam uzorak sa Born Pretty Store pločice BP - 55. Za pečatiranje sam koristila Flormar True Color crni, koji kad se pečatira na bijelu zbog pigmentacije postaje siv. Iako nisam planirala imati sivu boju u ovoj manikuri, ipak se super uklopio i dao lijep rezultat. Na mali nokat sam stavila Gabrinijev Brilliant zlatni glitter. S njim sam također popunila neke prazne prostore na uzorku. Nakon što se sve dobro osušilo, preko svih noktiju sam nanijela Catrice GEL LIKE nadlak. I to je to!  :D

Nakon toga sam sve poslikala, divila se novoj manikuri i nosila je cijeli tjedan. Sad sam konačno našla vremena da je postavim na blog i čekam vaše komentare. :D 


Nadam se da vam se sviđa, hvala na čitanju! :* 

You Might Also Like

Broj komentara: 10 :

  1. Super izgleda. Ja bih mozda mogla jednu ruku ovako napraviti (lijevu), drugu tesko :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam tako mislila, ali s pečatima mi je lako raditi i lijevom rukom, zato mi se i sviđaju. :D

      Izbriši
  2. Zaljubila sam se u tvoje nokte. :OO Odoh odmah da trazim taj pecat i sebi. :O

    http://thesilhouettes1.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  3. Sviđa mi se kako si štambiljanom uzorku dala trodimenzionalni efekt uz pomoć hrapavca!!! <3

    OdgovoriIzbriši