NOTD - Olaf In Summer

9:33 AM Mirela 7 Comments

Ćao svima! Evo mene opet, ovaj put sa NOTD postom. Tijekom ovih dana bile su velike vrućine, a moje nokte rashladio je zanimljivi snješko Olaf. :D Olaf je dosad vjerojatno već svima poznat. To je lik iz Disneyevog poznatog crtića Frozen iliti Snježno Kraljevstvo. U ovoj manikuri prikazan je za vrijeme pjesme i spota "In Summer" koju izvodi u filmu. Olaf pjeva kako će uživati u ljetu ne znajući da će se do ljeta istopiti. Ja inače jako volim Disney i upaljen je non-stop. Tko kaže da je Disney dječiji program? Sestra i ja vazdan gledamo Disney serije i filmove i baš nam je fino. Predlažem svima da probate, bit ćete djeca ponovno. :D
Nakon premijere Frozen filma, Olaf se počeo pojavljivati u mnogim manikurama kao i ostali likovi iz istog filma. Uvijek je tako sa crtanim likovima. Gotovo svaki lik je bio na nečijim noktima, barem jednom.
Ideju za ovu manikuru sam našla na Instagramu kod djevojke pod imenom ruthsnailart. Ima stvarno odličnih manikura i divim joj se kako uspijeva svaku manikuru napraviti savršeno. Djevojka je baš talentirana i preporučujem da je follow, ako su vam manikure zanimljive, naravno.
Ovdje je njena manikura:



A sad krenimo s mojom... :D

Koristila sam:


Prvo sam sve nokte namazala Flormar bazom, a nakon njega sam stavila Essence žuti lak kao baznu boju. Kad se sve osušilo, prvo sam crnom akrilnom bojom nacrtala "vanjske linije" Olafa na srednjem prstu i prstenjaku. Zatim sam bijelom akrilnom bojom popunila unutar crnih linija. Kad se i to osušilo, narančastom bojom sam mu obojala nos/mrkvu, a smeđom dodala kosu i ruke. Zatim sam opet crnom ponovila vanjske linije i docrtala oči i obrve. Na kažiprstu sam zelenom i crvenom nacrtala cvijeće koje Olaf miriše. Žutom i bijelom bojom sam u cvijeće dodala još malo detalja i to je to! Nakon što se sve osušilo, sve sam premazala Flormar nadlakom. 



S ovim dizajnom sam sudjelovala i u darivanju Sanele sa bloga Insane Nails, pa ako želite sudjelovati slobodno posjetite njen blog. :)




Ja neću imati internet većinu vremena sljedećih nekoliko dana, tako da neću moći ništa postavljati do 4.8.. Kada se vratim možete očekivati recenzije proizvoda i nekoliko slika iz Italije. :)

Nadam se da vam se nail art svidio, napišite mi mišljenja u komentarima. :)
Hvala na čitanju. :*

You Might Also Like

Broj komentara: 7 :

  1. Ovaj Nail art je prlep. Meni su omiljeni Flormar lakovi i imam ih u svim živim bojama tako da ću odmah morati ovo da napravim.

    Novi post ----→ milicamihaela.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) I ja imam baš puuno Flormar lakova i super su mi svi. :D

      Izbriši
  2. fenomenalna manikura, svaka čast <3

    OdgovoriIzbriši