Matching manicures - Pink Ribbon

12:45 PM Mirela 28 Comments

Pozdrav svima! :)

Nakon dosta vremena ponovno sudjelujem u pravljenju usklađenih nedjeljnih manikura. :D Budući da smo u desetom mjesecu koji je posvećen borbi protiv raka dojke, tema ovog posta je roza vrpca/pink ribbon. Evo moje manikure. :) 


Što sam koristila:
  • Flormar Nail Therapy NAIL HARDENER bazni lak
  • Flormar Bright White 400 bijeli
  • Gabrini 3D 11 svijetlo rozi
  • Eveline 918 tamno rozi
  • AVON Magic Effects Mineral Crush Rose Quartz
  • Catrice GEL LIKE nadlak
  • rozi "caviar" ukrasi za nokte

Prvi korak u pravljenju ove manikure je naravno bazni lak kao i uvijek. Nakon što se bazni osušio prvo sam nanijela jedan sloj Eveline tamno rozog laka na palac i mali prst. Gabrini svijetlo rozi sam nanijela na kažiprst, a Avon Rose Quartz na srednji. Na prstenjak sam prvo nanijela dva sloja Flormar Bright White laka. Prije nego se drugi sloj osušio poredala sam roze "caviar" kuglice na nokat u obliku mašnice za borbu protiv raka dojke. Nakon što se sve osušilo, na sve nokte sam, osim prstenjaka, nanijela Catrice GEL LIKE nadlak. 

Jako mi se sviđaju ove kuglice, šteta što ih ja ne mogu dugo nositi. Ne podnosim kad mi nešto zapinje na noktima, jedva izdržim i one sand lakove. I sad sam preko Avonovog laka, koji je inače hrapav, stavila dva sloja nadlaka samo da ne čačkam po njemu i da ga ne uništim ovako predivnog. :D 
Nisam preko ovih kuglica stavljala TC jer su mi mnogo ljepše za uslikati ovako bez ičega preko. :) 


Volite li "caviar" na svojim noktima? 

Nadam se da vam se manikura svidjela. :D
Pogledajte i predivne manikure ostalih blogokolegica na linkovima ispod. :) 

Ugodna nedjelja i ostatak tjedna. :*


You Might Also Like

Broj komentara: 28 :

  1. The nail designs looks really cute :) Love it!
    Have a nice day ♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako simpaticno. Svidja mi se ovaj Avonov lak. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš lepo izgleda, dopada mi se kombinacija svih lakova i perlica. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Super mi je kombinacija boja, a jako lajkam ideju s caviar zrncima :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno, a ideja je došla u zadnji tren i pokazala se odličnom. :D Baš sam krenula raditi nešto drugo kad sam se sjetila caviara. :D

      Izbriši
  5. super manikura, jako efektna. svaka čast na trudu!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Tina, htjela sam da bude posebna i mislim da sam i uspjela. :D

      Izbriši
  6. Svaka ti čast na strpljenju da rasporediš ove sitne perlice. Sviđa mi se ideja.

    OdgovoriIzbriši
  7. Super je ispalo! LIKE! :D


    Za ovakvo nešto nisam sposobna, jer nemam zivaca da mirujem dok se sve ne osusi! :D XDDDD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Ena :D
      Nije trebalo predugo da se osuši. :D

      Izbriši
  8. Predivno izgleda, stvarno. Ja nemam baš mnogo volje za isprobavanje takvih stvari jer su mi nokti ionako u dosta lošem stanju, ali sviđa mi se kako si ti to osmislila.
    Ovaj Avonov lak mi se baš dopao, sve pohvale :)
    ako bi mogla da posjetiš moj blog mnogo bi mi značilo: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  9. Predivno izgleda, stvarno. Ja nemam baš mnogo volje za isprobavanje takvih stvari jer su mi nokti ionako u dosta lošem stanju, ali sviđa mi se kako si ti to osmislila.
    Ovaj Avonov lak mi se baš dopao, sve pohvale :)
    ako bi mogla da posjetiš moj blog mnogo bi mi značilo: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  10. Jako lepo izgleda♥
    Prvi put sam na tvoj blog i odusevljena sam, tvoj sam 32 citalac♥

    Pogledaj moj novi post: Diy ideas | Collab post

    OdgovoriIzbriši
  11. Jako lepo izgleda♥
    Prvi put sam na tvoj blog i odusevljena sam, tvoj sam 32 citalac♥

    Pogledaj moj novi post: Diy ideas | Collab post

    OdgovoriIzbriši
  12. Predobro je! Svaka cast na ideji ♡_♡

    OdgovoriIzbriši
  13. Odlična ideja s kuglicama :) Btw ovaj Avon mi jako liči na jedan moj Golden Rose Holiday :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja imam GR jednu od Jolly Jewels nijansi i baš sliči Avonovom. :D

      Izbriši