STILL hrana za kosu - med i čokolada

8:42 PM Mirela 2 Comments



Tijekom ljetnih mjeseci veće su mogućnosti isušivanja kose budući da je češće izložena suncu i vodi. Ako ne želimo dobiti ispucale vrhove i suhu kosu, potrebno je voditi računa o njezi kose. Ja sam se za dodatnu njegu kose odlučila zbog toga jer sam htjela zamjeniti regenerator koji inače koristim. Nisam željela da mi se kosa navikne na istu stvar. Osim toga, htjela sam dati priliku i nekoj hranjivoj maski za kosu. Tako sam, uz Balein regenerator, u njegu kose ubacila STILL masku za kosu od meda i čokolade. Još uvijek koristim regenerator. Njega stavljam nakon svakog drugog pranja. Kad koristim regenerator onda ne koristim masku i obrnuto. Kad koristim masku, ne koristim regenerator.
Ovu masku sam kupila u CM-u još za vrijeme zimskih dana. Zato sam i kupila med i čokoladu. Da sam je kupovala u vrijeme ljeta, vjerojatno bih uzela malinu jer mi je ona nekako pogodnija za ljeto. Nisam je uopće puno koristila pa me gotovo puna dočekala u polici prije par tjedana. Mislim da sam je samo jednom nanijela i poslije zaboravila na nju jer sam u to vrijeme još imala nekoliko Schwarzkopf Ultimate Repair regeneratora u malenim crnim pakiranjima.
Sad se ova maska koristi jako često. Koriste je i moja mama i sestre na obojanu kosu. Pa ako imate obojanu kosu puno će pomoći. Čini kosu mekanijom na dodir, a kod moje ne obojane sam primijetila i lakše raščešljavanje kose. Ravnija je nego inače i nije sva nadignuta i čupava kakva nekada zna biti. Također se lakše i brže pegla. Ipak, ako imate već ispucale vrhove, nemojte misliti da će ih ova maska popraviti i zagladiti. Za ispucale vrhove je po meni najbolje šišanje, jer ako ih ne ošišam onda kosu moram stalno trackati raznoraznim uljima, a to ne volim. Maska je tu da spriječi pucanje zdrave kose.





Maska je upakirana u okruglu plastičnu kutiju s poklopcem na odvrtanje. Pakiranje sadrži 500ml proizvoda. Gustoća maske je kao i u svake druge maske za kosu. Koliko vam proizvoda treba za cijelu kosu, ovisi o dužini i gustoći kose. U mene je dužina kose trenutno negdje do pola leđa pa je količina koju koristim otprilike veličine oraha za jednu upotrebu.
Maska ima lijep miris meda i čokolade koji kod mene ostaje dosta dugo nakon pranja, pa čak i ako u kosu naprskam malo parfema, opet se osjeti miris maske.
Među sastojcima su pored glicerina, alkohola i parafina još i parfem, parabeni i keratin.
Detaljnije informacije o sastojcima možete vidjeti na slici iznad.





Nakon što normalno operem kosu i odstranim višak vode, stavljam masku na cijelu kosu, od korijena do vrhova. Onda ona odstoji najmanje pet minuta u kosi prije nego je isperem. Ako stavljam masku, većinom poslije ne stavljam nikakva ulja niti kristale.
Ova je maska stvarno dosta pridonijela sjaju i mekoći moje kose. Lakša je i izgleda puno zdravije. Mislim da je sljedeća na isprobavanju i STILL maska od maline. Nadam se istim ili još boljim rezultatima. :D

Što mislite o STILL proizvodima? Koje su vaše omiljene marke za njegu kose?

Hvala ako ste čitali. :*

You Might Also Like

2 komentara :

  1. Nakon ove mislila sam probati i malinu, ali sam u potpunosti zaboravila na Still maske. I bila sam zadovoljna kako djeluje, nije razočarala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ću definitivno probati i malinu, oduševljena sam. :)

      Izbriši