Matching Manicures - Negative Space

11:47 AM Mirela 21 Comments

Today's MMS task is Negative Space nail art. I have never done this type of nail art, but I enjoyed doing this and I love how this turned out. :) I hope you like it. :D

Današnji MMS zadatak je Negative Space manikura. Nisam nikada radila nail artr na ovu temu, ali sam zaista uživala radeći ovo i sviđa mi se rezultat. :) Nadam se da se i vama sviđa. :D





What I used:
  • Eveline 8in1 as a base coat
  • black acrylic paint
  • Flormar top coat 301
  • Flormar matte top coat item: 808
  • thin nail art brush
Što sam koristila:
  • Eveline 8u1 za bazni lak
  • crna akrilna boja
  • Flormar nadlak 301
  • Flormar mat nadlak item: 808
  • tanka četkica



 I applied one thin coat of Eveline 8in1 as a base and then I drew different shapes by using black acrylic paint. I didn't use any other tools but one thin nail art brush. Then I protected my design with Flormar top coat. Later I applied Flormar matte top coat 'cause I thought it will look much better when it's matte.


Stavila sam tanki sloj Eveline baze i onda crtala različite oblike crnom akrilnom bojom. Nisam koristila ništa drugo za crtanje osim tanke četkice. Zatim sam sve zaštitila Flormar nadlakom, a poslije i mat nadlakom, također Flormar. Više volim mat izgled na ovoj manikuri. :)







I like the final look and you?
Do you like this manicure?
Would you wear it?
Is it better matte or shiny to you?
Write me your thoughts in comments.
Also, don't forget to take a look at other girls manicures, the links will be below.
Enjoy your day! :)

Meni se sviđa konačni izgled, a vama?
Sviđa li vam se ovaj tip manikure?
Biste li je nosili?
Je li vam bolje izleda mat ili sjajna?
Napišite mi što mislite u komentar.
Također, ne zaboravite pogledati i manikure drugih djevojaka, linkovi su ispod. :)
Uživajte u svojoj nedjelji! :)

You Might Also Like

21 komentar :

  1. EVO JEDNE METAL MANIKURE :D Odlična je, i meni je lipša sa mat nadlakon :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tvoja manikura baš odskače od ostalih i jaaaakko mi se sviđa. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tvoja manikura baš odskače od ostalih i jaaaakko mi se sviđa. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Od svih današnjih manikira tvoj je najviše u mom fazonu :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Jako zanimljiv manikir! Dopada mi se oblik tvojih noktiju :)

    Novi post na blogu ---> girlyworld07.blogspot.com
    - Danijela ✿

    OdgovoriIzbriši
  6. Svaka čast na crtanju :)
    Inače, mat varijanta mi se više sviđa :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Sviđa mi se mat, i odlično je što je svaki nokat drugačiji

    OdgovoriIzbriši
  8. Svaka cast na preciznosti,obje verzije su mi super,ali mat mi je mrvicu ljepsa ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. definitivno jako zanimljivo, mat izdanje mi je odlično :D

    OdgovoriIzbriši