Maybe never

12:16 AM Mirela 4 Comments

Konačno nam je došlo to predivno, prekrasno ljeto koje ja jako jako volim. Ma koliko god kod nas bilo toplo i vruće tijekom dana, često se dogodi da navečer bude svježe i zatreba nam još neki komad odjeće. Kao što ste već možda mogli primijetiti, ja često uđem na Zaful stranicu jer volim gledati odjeću i birati što bih mogla kupiti. Ovaj put, za oko mi je zapala ova bomber jaknica. Na sebi ima različite šivane uzorke kao što je ananas te kaktus ispod kojeg je natpis "Maybe never". Stil jaknice mi se jako svidio te sam odlučila naručiti je. Uzorci su jako kvalitetno šivani te mi se sviđa i materijal jakne. Nije pretopla te je savršena za svježije ljetne noći. Slike će je najbolje opisati pa slobodno listajte. :*
A ako poželite i sami naručiti neku jaknu, kliknite na link: https://goo.gl/cM8At9


You Might Also Like

4 komentara :