Awkward is my specialty

12:39 AM Mirela 0 Comments

Inače sam introvert pa kada trebam pričati s nekim novim ljudima možda djelujem malo neobično jer mi nije baš lako započeti razgovor i biti opuštena. Ja sam svjesna da nekada nekome izgledam čudno, a njhovi pogledi i reakcije na mene mi često učine da se i sama u svojoj koži osjećam čudno. Ako upitate neku osobu: "Zašto si stidna?" ili joj kažete da je baš stidna, vjerujte učinili ste joj još gore. Svojom izjavom o njoj i stidljivosti joj nećete pomoći da se opusti u vašem društvu i bude svoja.
Zato, kad sam opet nedavno prelistavala ZAFUL stranicu i naišla na ovu sivu majicu s natpisom, odmah sam je odlučila kupiti. Svidio mi se natpis, pomalo se nalazim u njemu.
Jako je udobna, prozračna i ugodna za nošenje i po ljetnim vrućinama. Bit ćete sasvim u redu i ako se uznojite u njoj jer je, kao što sam već rekla, prozračna. Lako se može uklopiti u jednostavne dnevne kombinacije i ona polako, ali sigurno postaje jedna od mojih najdražih majica.

Link do nje i ostalih zanimljivih majica na Zaful stranici je ovdje:

Sa Zaful stranice sam također naručila i ručni sat za kojeg me dosta ljudi pitalo gdje sam ga nabavila. Svidio mi se jer je u njemu unutra iscrtana karta svijeta, a kazaljka koja pokazuje sekunde je zapravo mali avion koji neprestano pravi krugove te za sobom nosi natpis "mini world".
Do njega možete klikom na link: https://goo.gl/PZotvE

Ispod fotografija sata ćete vidjeti i fotografije slatke torbice koju sam nabavila na Rosegal stranici. Mala je, prikladna za sitnice i noćne izlaske ili kad god vam ne treba mnogo stvari, a uklapa vam se uz odjevnu kombinaciju. Moj novčanik nije mogao stati u nju i većina onih standardnih ženskih novčanika ne može stati pa kad koristim ovu torbicu, koristim i manji novčanik.
Do torbica sa Rosegal stranice klikom na link: https://goo.gl/coQi94


You Might Also Like

0 komentara :