Matching manicures - Saran wrap

1:08 PM Mirela 13 Comments

MMS task for this week is saran wrap manicure. This is what I came up with.

Ovaj put tema za MMS je saran wrap manikura. Evo što sam ja napravila.




What I used: 
  • Eveline 8in1 for base 
  • Gabrini 3D 12 for base color
  • Rapsodi gold 107
  • heart shaped studs
  • wrap
  • Flormar 301 for top coat
Što sam koristila: 
  • Eveline 8in1 kao bazni lak
  • Gabrini 3D 12 za podlogu
  • Rapsodi zlatni 107
  • ukrasi u obliku srca
  • folija
  • Flormar 301 nadlak

First, I applied Eveline 8in1 as a base coat. I bought Eveline 8in1 this week so right now I'm testing it on my nails, but soon there will be a post about this nail polish with my opinions.
Then I applied beautiful pink/purple Gabrini 3D nail polish as my base color.
I was thinking about using metallic silver as my 2nd color but at the end I used gold because I had these cute gold hearts that I wanted to use in this manicure.
I applied gold polish by using a wrap on my middle and ring finger. On the rest of my nails I put little hearts. :)
Then I applied a top coat to finish the manicure.

Prvo sam nalakirala Eveline 8u1 kao bazni lak koji sam ovaj tjedan kupila i trenutno ga isprobajem pa ću uskoro napisati što mislim o njemu.
Zatim sam nalakirala prelijepi rozo - ljubičasti Gabrini 3D lak kao baznu boju.
Razmišljala sam da li da kao drugu boju stavim metalik sivu, ali zlatna je ipak prevagnula jer sam imala ova slatka zlatna srca koja sam htjela ubaciti u ovu manikuru.
Nanjela sam zlatni lak folijom na srednji i prstenjak, a na ostale nokte sam stavila mala srca. :)
Na kraju sam sve zagladila nadlakom.






Pictures can't show very good the final look, but I hope you like it. Tell me in comments what you think about this nail art. Don't forget to take a look at other girls manicures. :)
Have a nice day, bye! :)

Slike ne prikazuju konačni izgled baš dobro, ali nadam se da vam se sviđa. Napišite mi u komentare što mislite o ovoj manikuri. Pogledajte i manikure ostalih cura koje su se pridružile današnjem zadatku. :)
Želim vam ugodan dan, ćao! :) 

You Might Also Like

Broj komentara: 13 :

  1. Ko bi rekao da će ovaj lak ispasti ovako zlatan. U bočici ne djeluje toliko, dok je na noktima baš zlatan. Simpatična kombinacija sa srcićima :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako mi se sviđa izgled i dužina tvojih noktiju. Manikir ti je super ispao! <3

    Novi post na blogu:
    girlyworld07.blogspot.com
    - Danijela

    OdgovoriIzbriši
  3. Manikura je preslatka :D Ali ja u tebe samo vidin šta bi uzela, srca su sad na listi uz onaj lak za zvjezdicama, nisan ga još zaboravila :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hhaha hvala puno :D
      Ako ponovno negdje nađem taj lak, pošaljem ti ga zajedno sa svime što ti se sviđa, samo mi adresu napišeš. :D

      Izbriši
  4. super kombinacija roze i zlatne, sviđa mi se :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Izgleda kao da si nanela foliju. Sviđa mi se efekat.

    OdgovoriIzbriši
  6. Potpisujem Vedranu :)
    nisam baš ljubitelj zlatne ali ovo super izgleda!

    OdgovoriIzbriši
  7. dobra kombinacija boja, sviđa mi se :D

    OdgovoriIzbriši