AVON - krema za ruke i balzam za usne sa jasminom i vitaminom E

9:07 PM Mirela 0 Comments



Prošli tjedan sam od Avona na recenziju između ostalog dobila ovu kremu za ruke i balzam za usne sa jasminom i vitaminom E.  Zahvaljujem se Avonu na pošiljci, zaista sam se iznenadila i mnogo mi se sviđaju proizvodi. :)
Oba proizvoda možete pronaći ovdje na stranici 10.

AVON GLYCERINE HAND & NAIL Rich Moisture Hand cream



Pakiranje ove kreme mi je preslatko, girly, sviđaju mi se boje, baš podsjećaju na proljeće. Veliki plus za pakovanje, izgleda privlačno i nešto što bih ja rado kupila.




Krema sadrži 100ml što je sasvim dovoljno za cijenu po kojoj se prodaje. 

SASTOJCI: AQUA, GLYCERIL STEARATE SE, MINERAL OIL, GLYCERIN, CETYL, ALCOHOL, DIMETHICONE, PHENOXYETHANOL, PARFUM, DISODIUM EDTA, METHYLPARABEN, CALCIUM PCA, TOCOPHERYL ACETATE, CITRAL, LIMONENE. 



Prva stvar koju provjeravam kada otvorim neki proizvod jest miris. Ova krema ima zaista predivan blagi miris jasmina. Inače nisam ljubitelj prejakih i snažnih mirisa, tako da mi se miris ove kreme baš sviđa. Mislim da bi se svidio većini žena jer je baš lijep i ugodan. 


Krema je maziva i ne treba vam puno da bi ste namazali cijele ruke. Brzo se upija i čini ruke mekanim i glatkim.  Po mazivosti bi se mogla usporediti sa Nivea Soft kremom za lice.  
Kremu sam najčešće koristila prije spavanja navečer i primijetila sam da se do ujutro potpuno upije u kožu. Tako da kada stopim ruke ne osjetim ostatke kreme na rukama čak ni između prstiju, kao što je to bio slučaj s drugim kremama. 
Ako razmišljate o kupovanju kreme za ruke, sa zaista divnim mirisom i brzim upijanjem, preporučujem vam ovu. :)

AVON SMOOTHING Lip Balm



Pakiranje ovog balzama je kao i kod kreme za ruke. Preslatko, girly i proljetno. 
Sastojke ovaj put nisam uslikala pa vam pišem: ISOEICOSANE, PETROLATUM, OZOKERITE, ETHYLHEXYL, METHOXYCINNAMATE, BENZOPHENONE-3, MICROCRYSTALLINE WAX, PARFUM, TOCOPHERYL ACETATE. 

Količina kao i kod svakog drugog balzama, opet sasvim dovoljno za cijenu po kojoj se prodaje.



Kod ovog balzama za usne sam također prvo osjetila lijepi miris kad sam ga otvorila. Miriše intenzivnije od kreme, također sa divnim mirisom jasmina. 



Balzam je jako maziv i dosta mekan. Preporučujem da ga čuvate na nekom hladnijem mjestu, a kad ga nosite sa sobom, nemojte ga stavljati u džep od hlača, pa čak ni od jakne, nego ga radije nosite u torbici. Hidratizira usne dosta dobro. Nakon što se upije, usne ostaju mekane i glatke. Miris se smanji, ali se i dalje lijepo osjeti.
Koristila sam ga i preko dana i navečer prije spavanja, ne treba se mazati prečesto. Usne mi nisu pucale što je dokaz dobre hidratacije za razliku od hidratacije Baby Lips (klik za recenziju) balzama. 
Ako tražite jeftin balzam za usne sa dobrom hidratacijom i lijepim mirisom, preporučujem ovaj. :)


Ovdje su na jednom mjestu svi proizvodi koje sam dobila iz Avona pa ako vas zanima recenzija još nekih proizvoda napišite u komentar. :)

Hvala na čitanju, nadam se da sam pomogla. :*

DISCLAIMER: sponzorirano od strane Avona, ali sva mišljenja su moja i iskrena.

You Might Also Like

0 komentara :