Manicure of the day - Minion nails

7:16 PM Mirela 4 Comments

Hi!
It's been a while since I painted movie characters on my nails so I decided that I will share this nail art with you.
I was thinking about what characters to paint and then I saw minions from awesome movie "Despicable me" on Instagram. I thought that they would look fun and bright on my nails so I painted them. Enjoy some photos. ☺

Hej!
Prošlo je dosta vremena otkad sam na svoje nokte crtala likove iz filmova i crtića pa sam odlučila podijeliti ovaj nail art s vama.
Razmišljala sam koje likove da nacrtam kad sam na Instagramu ugledala slatke minione iz odličnog filma "Despicable me" . Mislila sam da bi oni izgledali zabavno i veselo i na mojim noktima pa sam ih nacrtala.
Evo nekoliko sličica. ☺








What I used: 
  • Eveline 8in1 for base
  • Essence 118 "Little Miss Sunrise" 
  • Flormar light blue 423
  • Gabrini 3D grey 47
  • black acrylic paint
  • white acrylic paint
  • Flormar top coat 301
  • dotting tool
  • detail brush
Što sam koristila:

  • Eveline 8in1 kao bazu
  • Essence 118 "Little Miss Sunrise" 
  • Flormar svijetlo plavi 423
  • Gabrini 3D sivi 47
  • crna akrilna boja
  • bijela akrilna boja
  • Flormar nadlak 301
  • točkalice
  • tanka četkica



I think they look really cute! Tell me your opinions in comments. :)
Kisses until my next post! :D

Mislim da izgledaju preslatko! Recite mi svoja mišljenja u komentarima. :)
Pusa do sljedećeg posta! :D


You Might Also Like

4 komentara :