Matching Manicures - Halloween

7:08 PM Mirela 16 Comments

Lijep pozdrav, kako ste mi? :D

Tema za usklađene manikure ovaj tjedan je Halloween ili, kod nas u prijevodu, noć vještica. U Americi je to "blagdan" koji slave 31.10. Sutradan, kod nas se obilježava blagdan Svih Svetih.

Nisam radila klasičnu manikuru sa bundevama ili kosturima. Umjesto toga, ubacila sam nešto što najviše mrzim, a to je paukova mreža. Volim i horore pa ima i malo krvi i svašta nešta. :D  Ja ne obilježavam Halloween, niti se to ovdje kod mene slavi, ali volim raditi nail art inspiriran svime pa tako i ovime. Zato je po meni ovaj moj nail art više neke Horror Story tamatike. Evo kako je sve ispalo na kraju. :D



Što sam koristila:
  • Flormar Nail Therapy NAIL HARDENER kao baza 
  • Flormar 400 Bright White 
  • Essence The Gel Nail Polish 46 black is back 
  • Delia Coral 51 tamno crveni 
  • Catrice GEL LIKE nadlak
  • crna, bijela i žuta akrilna boja 
  • četkica za nail art

Nakon Flormar baznog laka, na palac i prstenjak sam nanijela bijeli lak. Na kažiprst i mali prst sam nanijela Essence crni lak, a na srednji sam stavila tamno crveni lak. Sa istim tamno crvenim lakom sam distressed tehnikom uradila "mrlje krvi" na bijelim noktima. Kada se to osušilo, žutom i crnom akrilnom bojom sam na istim noktima nacrtala žutu traku koja označava oprez - caution.
Na crne nokte sam bijelom akrilnom bojom crtala paukovu mrežu. Nisam išla više puta preko istih linija jer sam htjela ostaviti mrežu malo prozirnu, tako mi je bolje izgledala. Tu mi je super pomoglo što ova akrilna boja nije previše pigmentirana, barem ne na crnom laku.
Na tamno crvenoj podlozi, crnom akrilnom bojom, uradila sam neku verziju nadgrobnog spomenika, malo strašnijeg nego u stvarnosti. Više kao oni iz crtanih filmova. :D
Nakon što se sve dobro osušilo, nokte sam prelakirala Catrice nadlakom. I to je to. :)


Pišite mi što mislite u komentare. :D
Ne zaboravite pogledati i predivne manikure ostalih blogerica na linkovima ispod. :)

Obilježavate li Halloween? 
Volite li krv i horor na noktima?

Ugodan vam tjedan želim. :*

You Might Also Like

Broj komentara: 16 :


  1. Odlično ti je ispao ovaj miks!
    Mislim da sam ja prošle godine radila paukovu mrežu i malu crnu beštiju :P
    Ne obilježavam, niti sam preveliki fan manikura na tu temu, ali zadatak je zadatak...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Suzana. :D
      Nisam oduševljena Halloweenom i, iskreno, ne sviđa mi se taj običaj, ali ja volim svašta šarati po noktima pa tako i ovo. :D

      Izbriši
  2. CAUTION BADASS NEILZ :D Odlična manikura :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Bas sam razmisljala kako cu raditi paukovu mrezu na noktima i vidim ovaj post! Predobro ti je ispalo,baš mi se sviđa.♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  4. Super izgleda, baš mi se sviđa :D Ne obeležavam Halloween, osim na noktima, volim da iskažem kreativnost na tom polju :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, ja volim da crtam, pa šta god to da bilo. :D

      Izbriši
  5. manikura je super :D
    halloween ne slavim, osim ako u to slavlje ne kontaš uživanje u hororima i kokicama ;)
    ali zato bih halloween manikure mogla nositi čitave godine :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Horore i kokice volim bilo kojim danima :D
      Također, a i sviđa mi se to koliko originalnih manikura ima na temu Halloweena. :D

      Izbriši