Novogodišnji nokti :D

4:05 PM Mirela 6 Comments

Ćao svima!
Danas je doček Nove godine, pa ako još ne znate što ćete za manikuru ili vam treba nešto brzo, ovo je možda baš rješenje za vas! Ovaj sam dizajn napravila jučer za oko 15 minuta. Svidjelo mi se kako izgleda pa sam vam htjela pokazati rezultate. Nisam slikala step by step jer sam  imala problema sa osvjetljenjem budući da je struje nestajalo svakih 10 minuta, a radila sam navečer. 


Nisam htjela crtati vatromete ili čaše sa šampanjcem, pa sam odlučila jednostavno napisati 2015 i umjesto nule staviti dijamant. Inače sam i prije crtala dijamant kad sam radila rekreaciju od cutepolish i izgled mi se jako svidio. Zato sam i sad za Novu Godinu odlučila uključiti dijamant u dizajn.


Na palac sam stavila samo srebreni ''metalik'' lak i preko confetti lak.

Svi korišteni proizvodi:
  • Flormar bazni lak ''Calcium Gel'' iz Flormar Nail Care
  • Flormar bijeli lak broj 310 ''Snow White''
  • Flormar True Color crni lak broj 027
  • Rapsodi srebreni metalik broj 351 (dva sloja)
  • Flormar srebreni glitter broj 392 (za dijamant)
  • Gabrini Confetti broj 125
  • Flormar nadlak broj 301 
  • tanka četkica




Mislim da je ovo dosta jednostavno za napraviti i dovoljno za doček :)
To je to što se tiče ovog dizajna, može se koristiti svake godine samo promjenite godinu :D

Tutorial koji opisuje crtanje dijamanta je ovdje.
Moja rekreacija tog dizajna je na mom instagramu. Možete kliknuti na ikonicu instagram sa strane ili ovdje.

Nadam se da vam se sviđa i Sretna Vam Nova 2015. Godina!

Coming soon - recenzija:

Eveline ''SOS - brittle and broken nails''
Eveline svijetlo ljubičasta COLOR edition broj 922
Eveline kraljevsko plava miniMAX broj 948.




You Might Also Like

Broj komentara: 6 :

  1. Hej,super ti je blog.Mene zanima kako si ubacila da ide pjesma dok čitamo tvoj blog? Ako možeš objasniti bila bih ti jako zahvalna :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala ti :)
    Tutorijal za dodavanje glazbe sam našla na YouTube, nije teško brzo ćeš se snaći.
    Link tutorijala https://www.youtube.com/watch?v=MfsngdZ72Ps

    I link stranice http://scmplayer.net/

    I tvoj blog je super pa kada dodaš glazbu javi mi da te opet posjetim! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti,puno si mi pomogla :) postavila sam glazbu,ako želiš posjeti moj blog,i meni se tvoj sviđa,baš si se potrudila oko dizajna :)♥♥

      Izbriši
  3. odlična blog draga, i post ti je super! Nokti su savršeniiii:O♥

    Pratim te, uzvrati ako možeš:)
    http://fashionholicyeahh.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno! Pratim tvoj blog, sviđa mi se! :)

      Izbriši
  4. krasna manikura, definitivno prigodna, sviđa mi se :D

    OdgovoriIzbriši