Matching Manicures - Candy Cane

10:28 PM Mirela 8 Comments

Htjela sam na Božić postaviti ovaj nail art, ali sam se predomislila par dana prije i odlučila da ću  ipak sačekati nedjelju, pa evo moj nail art je danas tu. Pošto sam vidjela da je na Matching Manicures za ovaj tjedan tema Candy Cane uključila sam i taj dizajn u Božićni nail art.

Evo cijeli look



Nisam htjela uraditi samo Candy Cane, htjela sam različito. Ipak da ne bude previše, na kažiprstu i prstenjaku sam uradila isti dizajn-pahulje. Ovo je prvi put da radim MM tako da nisam radila pahulje kad su bile tema. :)

Što sam koristila:
  • flormar calcium gel iz flormar nail care - item: 05 (kao bazni lak)
  • essence colour&go ''187 juicy love'' (palac, srednji i mali prst)
  • flormar 441 (kažiprst i prstenjak)
  • bijelu akrilnu boju 
  • flormar top coat (301)
  • tanku četkicu i dotting tools  


Na palac sam odlučila smjestiti Candy Cane dizajn i mislim da se fino uklopio. Razmišljala sam da stavim i pahuljama crvenu pozadinu, ali sam se ipak odlučila za ovu tamnu nijansu flormar laka. Nacrtala sam samo pahulju i malu zvjezdicu, bez ikakvih glitter lakova, jer nisam htjela previše kičaste nokte.
U sredinu sam stavila nešto kao ''ugly Xmas sweater'' dizajn. 
Na mali sam prst odlučila staviti samo par bijelih točkica različitih veličina koje predstavljaju snijeg.


I naravno da sam odlučila slikati ''zimski'' dizajn u kombinaciji sa snijegom, pa sam odbacila sve stare fotografije. Sve bolje izgleda na prirodnom svjetlu. :D
Izišla sam van s kamerom čim je prvi snijeg konačno pao. :D
Nadam se da vam se dizajn sviđa! Nadam se da ću stići sudjelovati na još MM jer su ideje stvarno odlične.






Recite mi šta mislite, ja se nadam da vam se sviđa! :)




Pogledajte što su druge blogerice uradile :)

You Might Also Like

Broj komentara: 8 :

  1. brrrr ima i pravog snijega :D
    odlična ti je manikura, sviđa mi se raznolikost :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Pahulje su ti baš lepe. :)
    A sneg inače ne volim i volela bih da se zadržao samo na noktima. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno! :)
      A snijeg sam htjela iskoristiti jer je konacno pao :D Ja evo uzivam u njemu :D
      Ali bit ce i postova bez snijega za vas koji ga ne volite :D

      Izbriši
  3. Prekrasno, sviđa mi se što si iskombinirala sve i svašta. :D

    OdgovoriIzbriši