Ćao svima! :D

6:13 PM Mirela 0 Comments

Budući da je ovo moj prvi post, odlučila sam vam kroz fotografije prikazati većinu "nail artova" koje sam radila u vremenu prije osnutka ovog bloga. Prikazat ću vam samo fotografije, neke sa tutorijalom koje imam na svom YouTube kanalu, a ako vam se svide i neki bez tutorijala i želite znati kako se rade napišite u komentar, pa ću, ako budem u mogućnosti, rado postaviti step by step fotografije. :)
Uživajte!


Houndstooth print :)
Tutorijal možete vidjeti ovdje.
Mislim da je ovo jako zanimljiva ideja za ukrašavanje noktiju. Dok sam je nosila mnogo me ljudi pitalo jesu li to naljepnice ili pečati. Ne, nije ni jedno ni drugo. Ovaj dizajn je zapravo dosta lagan za napraviti samo treba malo strpljenja dok shvatite gdje krenuti a gdje završiti print. :)


Klasična french manikura s cvjetovima i točkicama :)
Tutorijal možete pogledati ovdje.
Vrlo jednostavno i prigodno za mnogo različitih događaja.


Nail art inspiriran zebrinim prugama :)
Tutorijal možete pogledati ovdje.
Opet jako jednostavno i izgleda zabavno i veselo na noktima. Možete koristiti koje god boje želite i prilagoditi ga sebi.

Meni jako drag i zanimljiv tribal print :)
Tutorijal možete pogledati ovdje.
Kada sam konačno uradila ovaj print na svoje nokte nisam prestajala gledati u njih. Nažalost, brzo sam ga morala skinuti s noktiju zbog snimanja drugog videa, ali sam sigurna da ću ovo opet napraviti. Izgleda jako cool i zanimljivo. 

Jednostavni plavi ljetni nail art :)
Tutorijal možete pogledati ovdje.
Kada sam trebala snimati novi video, nisam imala nikakvu ideju u glavi osim riječi plavo. Tako sam došla na ideju da napravim nail art u različitim nijansama plave i ne mogu reći da je ispalo loše. :)


Ovu ideju sam našla na YouTube-u kod missjenfabulous (Jenny Fox) u playlisti ''Easy nail art for beginners'' a ova je u videu broj 15.
Dizajn mi se svidio zbog efekta kojeg daje kontrast između zlatne i crne. Mislim da bi efekt bio odličan i sa metalik sivom. :)

Također rekreacija dostupna kod missjenfabulous :)
Nosila sam je na ljeto i jaaako mi se sviđa!


Ikat print, opet missjenfabulous :)
Uradila sam ovaj dizajn baš sa ovim bojama jer volim plavu boju u gotovo svim nijansama i odlično se slaže sa bijelom, rozom i crnom. :)


Za ovaj dizajn inspirirala me dosta poznata cutepolish :)
Ovu ideju sam poslala na natječaj u časopis i uspjela osvojiti nagradu tako da mi je ovaj dizajn jako drag. :)


Random nail art (nađeno na google-u, instagramu, facebooku itd..)


 Water marble without water.

Pahulje :D

Nokti moje sestre :)





Eto, to su neki od mnogobrojnih ''nail artova'' koje sam radila. Nadam se da vam se post svidio iako mi je prvi. :) 
Sve najbolje do idućeg puta!
Pozdrav 

You Might Also Like

0 komentara :