It's snowing again!

7:07 PM Mirela 2 Comments

Decembar nam je već stigao, a s njim naravno i hladni dani te snijeg koji, po meni, uljepša cijeli mjesec i blagdane koji nam dolaze. Odavno sam htjela nabaviti neki kaput koji ima lijepe dugmiće i lijep ženstven kroj. Zaful stranica ima velik izbor kaputa i jakni za zimu pa sam baš na njoj uspjela pronaći jedan divan crni kaput. Odmah mi je "zapeo za oko" i kad sam vidjela da je dostupan u mojoj veličini naručila sam ga, logično. :D
Strukiran je, sa zlatnim dugmićima koji imaju krune na sebi. Zaljubila sam se u njih i obožavam nositi ovaj kaput. Lijepo stoji i otkopčan, a i crn je pa se uklapa uz svaki outfit. Bila sam presretna kad je stigao i kad sam shvatila da mi veličina savršeno odgovara. Nosila sam ga već nekoliko puta i mogu reći da je kvalitetan, materijal je lijep i topao. Sasvim je dovoljan da se ne smrznem vani, barem ne po ovim temperaturama, pogotovo uz džemper ispod i rukavice. Ako nas zima odluči mučiti sa preniskim temperaturama kao prošle godine, možda se ipak prebacim na svoju deblju jaknu, a kaput ostavim za "topliju zimu". :D Jedino na što biste trebali pripaziti ako kupite kaput je da učvrstite dugmiće, meni se moj otkačio kad sam ga kopčala tijekom drugog nošenja.
KUPON za naručivanje na Zaful: ZFNancy

Za Zaful kapute i jakne kliknite OVDJE.

You Might Also Like

2 komentara :

  1. Prelepa kombinacija, sve mi se mnogo dopada, pogotovo kaput i sesiric. Sve si super iskombinovala. P.S. zapratila sam te #80. :) <33

    Dear Miss Modern: What's on my phone? | Instagram: @https.katt

    OdgovoriIzbriši