Fall Leaves

5:06 PM Mirela 14 Comments

Lijep pozdrav svima! :D
Prije mjesec dana sam dobila mail sa ponudom za saradnju od Cathy sa online trgovine Lady Queen. Jako mi se sviđaju proizvodi s njihove stranice pa sam prihvatila. Volim surađivati sa trgovinama i predstavljati vam njih i  njihove proizvode na blogu. Ovaj put sam se odlučila naručiti tri prelijepe pločice za pečatiranje i jedno pakovanje zakovica za nail art.
Prije nekoliko dana paket je stigao, točnije prošlu subotu, taman dan pred post posvećen usklađenim manikurama.


U ovom postu sam uradila jesenji nail art s motivima lišća koristeći zakovice sa Lady Queen trgovine. Tema za usklađene manikure je bila lišće tako da se ova manikura super uklopila s temom. :)


Što sam koristila:
  • Flormar Nail Therapy NAIL HARDENER kao baza
  • Catrice Nude Purism
  • Rapsodi 13 tamno smeđi
  • Gabrini Brilliant B17 
  • Catrice GEL LIKE nadlak 
  • tamno smeđa akrilna boja
  • svijetlo smeđa akrilna boja
  • četkica za nail art
  • Lady Queen zakovice 
  • bijela olovka za zakovice

Prvo sam nanijela bazni lak da zaštitim nokte od mrlja. Nakon što se on osušio, na palac, kažiprst i mali prst sam nanijela tamno smeđi lak. Na srednji sam nanijela Catrice lak u boji kože, a na prstenjak sam stavila dva sloja Gabrini Brilliant sjajnog laka. Na nokte sa tamno smeđim lakom sam stavila Lady Queen zakovice u obliku trokuta. Na bež podlogu na srednjem noktu sam akrilnim bojama crtala listove. Za manje listove sam pomiješala obje akrilne boje i dobila neku srednje smeđu boju koju listovi imaju prije nego će otpasti. :D Za veće listove sam koristila i Gabrini sjajni lak. Prvo sam njega stavila u obliku malih mrljica na mjesta gdje će biti listovi. Kada se osušio po njemu sam, tamno smeđom akrilnom bojom, nacrtala oblik lista. Nisam bila previše uredna niti sam imala vremena za to. :D Kada se sve osušilo, nokte sam prelakirala Catrice GEL LIKE nadlakom. I to je to. :) 


Zakovice su mi odlične. Trajale su cijeli tjedan dok sam nosila ovu manikuru. Nisu mi smetale ni u kojem trenutku.Zakovice možete pronaći ovdje (KLIK), a ako želite naručiti njih ili bilo što sa Lady Queen trgovine, slobodno koristite moj kod za 15% popusta "TSAX15". 


Nadam se da vam se manikura svidjela. Pišite mi u komentare. :D 
Malo kasnim sa postom za ovu manikuru, ali još uvijek imate vremena pogledati i manikure ostalih blogerica na linkovima ispod. :) 

Volite li jesenje boje na noktima? :)
Sviđa li vam se Lady Queen trgovina?


You Might Also Like

Broj komentara: 14 :