*Blogorođendansko darivanje*

6:54 PM Mirela 9 Comments


Uskoro nam dolazi dan na koji će moj blog napuniti točno jednu godinu. Već je prošla godina, a sjećam se kao da je jučer bilo. :D Zbog toga sam odlučila napraviti malo darivanje sa nekim proizvodima za koje se nadam da će vam se svidjeti. Ja sam jako zadovoljna sa nekim koje sam isprobala, a sigurna sam da ćete biti i vi. :) Uskoro su i blagdani pa ćete moći sve isprobati i lijepo se urediti. :D

Što možete osvojiti:
  • Flormar paleta sjenila Pretty Compact koju sam prikazala u Favoritima Oktobra
  • Golden Rose Matte Lipstick Crayon u nijansi 15
  • Golden Rose Jolly Jewels lak u nijansi 116
  • Flormar zlatni glitter lak "F07 Goldfinch"
  • Avon lančić
  • poklon iznenađenja :D 

Pravila:
  • Pratiti blog preko Google Friend Connect (prozorčić sa strane)
  • Lajkati fb stranicu
  • Komentirati ispod posta na fb
  • Javno podijeliti post
  • Pratiti me na Instagramu (opcionalno)
Darivanje je ovaj put otvoreno samo za stanovnike BiH. Trajat će 7 dana, točnije do rođendana 20. 12. 2015. :) Pobjednica će se birati nasumično preko stranice Random.org. :)

Sretno svima! :*

You Might Also Like

Broj komentara: 9 :