Black & White Lace Nail Art

11:54 PM Mirela 6 Comments


Pozdrav svima! :D

Ovaj put vam predstavljam LadyQueen pločicu za pečatiranje sa motivom čipke. Dolazi sa zaštitnom folijom, klasičnom za pločice, a nazad nema zaštitu ili natpise kao BPS pločice. Posebno je napravljena za manikure povodom Valentinova, ali je odlično poslužila i za manikuru koju vam danas donosim. :D Nadam se da će vam se svidjeti. :)


Što sam koristila:

  • Flormar Nail Therapy Nail Hardener
  • Essence the gel nail polish 46 "black is back"
  • BPS bijeli lak za pečatiranje
  • Catrice GEL LIKE nadlak
  • BPS pečat i strugalica
  • LadyQueen pločica
  • LadyQueen zakovice

Postupak je jako jednostavan. :D 
Nakon što se bazni lak osušio, na sve nokte sam nalakirala Essence crni lak. Na palac, kažiprst i mali prst sam uz pomoć nadlaka i voštane olovke stavila LadyQueen okrugle srebrene zakovice. Na preostala dva nokta sam pečatirala čipkasti uzorak sa pločice bijelim BPS lakom za pečatiranje (recenzija uskoro). :) Nakon što se sve osušilo, nanijela sam sloj Catrice nadlaka. I to je to. :D 

Ako vam se sviđa ova pločica ili bilo što sa LadyQueen stranice, slobodno koristite moj kupon sa popustom od 15% "TSAX15". :D 


Još nešto prije slika. :D 
Uskoro obilježavam godinu dana od mog prvog posta, a bliži se i 10 000 pregleda na blogu. Povodom toga sam odlučila napraviti jedno darivanje, pa ako biste željele sudjelovati, napišite kakve bi lakove voljele dobiti ili nešto drugo od kozmetike drogerijskog ranga. :D 

Hvala vam na svemu, sve najljepše do idućeg čitanja. :*




*PR uzorak, ali sva mišljenja su moja i iskrena.

You Might Also Like

Broj komentara: 6 :

  1. Sama čipka mi se sviđa, ali ne volim kada ostavljaju praznine u pločicama (kao što je ovo srce u sredini).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, ljepše je kad su pločice popunjene, ali mi je simpatičan ovaj natpis za neku Valentinovsku manikuru. :D

      Izbriši
  2. Sviđa mi se kako je ispalo, ali ja kad god sam probala da uradim nešto sa tim pločicama - nikad mi nije uspelo... :-/
    Inače, tvoj manikir je sjajan! :)

    Girly world

    OdgovoriIzbriši