BPS stamping plate BP-55

12:35 AM Mirela 8 Comments

Pozdrav svima!
Nedavno mi je stiglo nekoliko pločica sa Born Pretty Store trgovine pa sam vam ih odlučila pokazati na blogu. Ovaj put ću vam pokazati jednostavnu plavu manikuru koristeći se pločicom broj 55.
Ovo je moj prvi put da koristim pečate u pravljenju manikura pa mi je trebalo malo više vremena dok shvatim kakve lakove mogu koristiti i kako se koristiti svime. Evo konačnog rezultata. Za početak, zadovoljna sam. :)



Za ovu manikuru koristila sam:
  • Flormar Nail Care MAX GROWTH kao baza
  • Flormar 441 kao bazna boja za pečatiranje
  • Eveline miniMAX 948 plavi
  • Flormar bijeli 370 za pečatiranje i točkice
  • Catrice GEL LIKE nadlak 
  • BPS set za pečatiranje 
  • točkalica

Nakon što se bazni lak osušio, srednji prst i prstenjak sam nalakirala Flormar tamno zelenim lakom i ostavila da se dobro osuši prije pečatiranja. Na palac, kažiprst i mali prst sam uradila suhi marble koristeći Eveline plavi lak i isti Flormar tamno zeleni. Suhi marble se radi sa dva ili više lakova. Odmah nakon stavljanja prvog laka na njega se stavljaju točkice drugog i miješaju se čačkalicom, iglom ili skroz malom točkalicom da se dobije marble efekt. Ja sam kao podlogu koristila plavi pa na njega dodavala zeleni i miješala čačkalicom. Nakon što se to osušilo, dodala sam po dvije bijele točkice na te nokte. Na tamno zelenu podlogu pečatirala sam uzorak sa Born Pretty pločice broj 55 koristeći bijeli Flormar lak. Kad se sve osušilo sve sam nokte prelakirala Catrice GEL LIKE nadlakom.





Kao što sam već rekla ovo je moj prvi put da radim sa pečatima za nokte, ali sam svojom prvom pločicom jako zadovoljna. Ovo je pločica sa BornPrettyStore trgovine i možete je naći i naručiti ovdje ukoliko ste zainteresirani. Dolazi u ovom preslatkom pakiranju na kojem su nazad otisnuti linkovi njihovih stranica. Također je kao i svaka pločica zaštićena plavom folijom koja je štiti od bilo kakvih oštećenja i ogrebotina. Dobila sam još dvije pločice o kojima ću pisati u nekim od narednih postova. Meni su se uzorci na ovoj pločici jako svidjeli kao i njihova veličina tako da mogu izabrati dio koji mi je najljepši i pečatirati ga na nokte. :)




Nadam se da vam se post svidio. Napišite mi mišljenja u komentare. :)

Imate li nekih proizvoda sa Born Pretty trgovine? 

Ako vam se nešto sa stranice svidi i želite naručiti, možete koristiti i moj 10% Off code "PNSQ10".

Hvala na čitanju. :*

*PR proizvod, ali sva mišljenja su moja i iskrena.

You Might Also Like

Broj komentara: 8 :

  1. Odličan post! Sarađujem sa Born pretty prodavnicom i super su. Baš su ti dobri noktići. ☺♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja bih voljela probati nešto s pečatima, ali pojma nemam kako bi to ispalo, sviđa mi se kad vidim kod nekog drugog. Ne znam ni kakve teksture treba biti lak kojim se pečatira, rjeđi, gušći? Neki dan sam na insta vidjela predobru manikuru, sjajni crni lak kao podloga, a pečat, šare urađene mat nadlakom. to bih baš rado pronosala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam imala dosta problema sa odabirom laka u početku pa sam gledala sve moguće tutorijale na YouTubeu gdje sam našla da je najbolji onaj lak koji je dosta dobro pigmentiran i prekriva nokat u jednom sloju. Kažu da su gušći bolji, ali meni je radio i nov Eveline koji nije toliko gust, ali je dobro pigmentiran. Isto tako sam našla da se treba obratiti pozornost na način na koji se pečatira. Treba se raditi brzo da se lak ne suši, ne grebati previše lak na pločici i svaki put prije pečatiranja treba čistiti pločicu i pečat. To je super ideja za manikuru, inače mi se sviđaju te mat-sjajne manikure. :D

      Izbriši
  3. Mnogo mi se dopadaju tvoji nokti. Inace nemam zivaca da ukrasavam nokte, tako da se divim nekome ko ima ovakve , zaista svaka cast! :*

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlican post, imas divne nokte, mene mrzi da radim bilo sta sa noktima, ja ih samo nalakiram i to beli i crni lak ne znam da stavim lepo, a ako zelim nesto vise odem do kozmeticara.
    http://thewhiteandgold.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) A i bijeli i crni lak nekada mogu izgledati lijepo. :)

      Izbriši