Matching Manicures - Skittlette manicure

3:50 PM Mirela 13 Comments

Pozdrav svima!
Evo i ja sam konačno opet našla vremena da sudjelujem u nedjeljnom uparivanju manikura. Ovaj put tema je skittlette manikura. Nije mi prvi put da radim ovakvo nešto ali sam ipak malo guglala za inspiraciju. Kad radim skittlette manikure, najčešće se vodim redoslijedom kojeg sam našla kod Marte na blogu Chit Chat Nails.


Prateći njen šablon uradila sam ljubičastu manikuru, a evo kako izgleda. :D




Što sam koristila:

  • Eveline 8in1 kao baza
  • Eveline 922 ljubičasti
  • Essence Cinderella 01 THE GLASS SLIPPER
  • Essence the gel nail polish 04 our sweetest day
  • metalik srebreni iz izbor trgovine
  • Flormar bijeli 370
  • Flormar nadlak 301
  • točkalica

Prvo sam na sve nokte nanijela Eveline bazu.
Nakon razmišljanja koji bih glitter koristila za mali prst, odlučila sam se za Essenceov srebreni glitter iz Cinderella kolekcije. Pošto ima ljubičasti odsjaj, u manikuru sam ubacila ljubičasti Eveline koji predstavlja ruže. Njega sam također nalakirala na palac i kažiprst, a kao poglogu za ruže koristila sam Essence 04 our sweetest day iz linije the gel nail polish lakova. Nanijela sam 2 sloja i nakon što se u potpunosti osušio nacratala sam ruže koristeći točkalicu. Da bih upotpunila prostor oko ruža stavila sam nekoliko šljokica Essence glittera koji služe kao listovi. Na kraju sam sve zagladila flormar nadlakom.





I to je to! Nadam se da vam se sviđa manikura. Meni nije nešto pretjerano lijepa, mogla je ispasti i bolja, ali dobra je kakva je mogla biti. :D Napišite mi mišljenja u komentar, a ne zaboravite pogledati i manikure ostalih blogerica. Linkovi su ispod. :) 
Lijep pozdrav i uživajte u nedjelji! :*


You Might Also Like

Broj komentara: 13 :

  1. Jako je lepo, ljubičasto plus šljokice je za mene dobitna kombinacija. :D

    OdgovoriIzbriši
  2. ovo je tako proljetno :D krasna manikura :)

    OdgovoriIzbriši
  3. nice, lijepa mi je ova ljubičasta :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Moram priznati da sam tek danas cula za ovu skittlette manikuru i bas mi se sviđa! Pogledala sam radove i nekih drugih blogerica i ne mogu se odlucit koja mi je ljepsa! Definitivno cu isprobati :D Pozz

    OdgovoriIzbriši
  5. Ljubičasta boje i šljokice su vrlo lijepa kominacija :)
    Lajkam!

    OdgovoriIzbriši