Kristal koji čuva zdravlje - Balea Deo Kristall

3:30 PM Mirela 12 Comments

Neki dan, hodam ja sa sestrom po BBI centru, sjetim se da moram do DM-a da kupim svoj voljeni Nivea dezodorans jer sam stari već skoro potrošila. Dok smo išle do DM-a priča ona meni kako je čula za Balein kristal dezodorans. I ja naravno, pošto do tad nisam čula da je itko pričao o njemu, odem do Balea proizvoda da provjerim što je to točno. I tako, nakon što sam sve pregledala i shvatila da je zdraviji i jeftiniji od bilo kojih dezodoransa u stiku koje sam koristila, odlučim mu dati šansu i isprobati ga.
Prvo nisam mogla vjerovati da bi nešto što izgleda tako jednostavno i prirodno moglo pomoći meni protiv neugodnih mirisa tijekom dana. Ali eto, rekoh kupit ću ga pa šta bude, Balein je i jeftin je. Mislim da sam mu dala šansu zato jer općenito volim koristiti Balea proizvode i dosta njih mi se pokazalo odličnim. Još je sestra rekla da je čula od djevojaka koje su isprobale da je super.
Nakon što sam ga kupila jedva sam čekala da ga otvorim da vidim taj kameni dezodorans. Izgleda mi prezanimljivo i taj njegov izgled mi je dao veliku želju da ga koristim (kao i većina proizvoda lijepog izgleda).
Balea Anti - Transpirant Deo Kristall ne sadrži aluminijev klorohidrat, parfeme, parabene i konzervanse. Sastoji se od kalij aluminata - prirodnog kristalnog kamena soli i minerala koji se nalaze u prirodi. Kalijum aluminat se prirodno pojavljuje kao sulfatni mineral, koji obično nastaje procesom kristalizacije na stijenama. Ono što zapravo radite kada nanesete ovaj sastav na svoju kožu jest da nanosite tanak sloj soli koja ne sprječava znojenje, nego razvijanje bakterija, a one uzrokuju neugodne mirise tijekom znojenja. Mnogi ljudi misle da se neugodni mirisi javljaju od znoja, ali znoj sam po sebi nema neugodan miris. Svi prirodno imamo bakterije na svom tijelu koje u kombinaciji sa znojem daju neugodan miris. Baš zato što ovaj kamen sadrži soli, njegovim korištenjem sprječavate razvoj bakterija na području na kojem ste ga nanijeli te samim time i neugodan miris. 
Ovo sve što sam navela je prva i osnovna prednost ovog proizvoda. Ako malo istražite ove sastojke za koje sam navela da ih ovaj proizvod ne sadrži, shvatit ćete da vam možda upravo vaš dezodorans koji koristite svakodnevno može izazvati bolesti kao što je rak. Aluminij koji se nalazi u većini dezodoransa i antiperspiranata sprječava da se u potpunosti odvije prirodni proces u tijelu, a to je znojenje. Te proizvode nanosite svakodnevno (neki možda i više puta dnevno) na područje tijela na kojem se nalaze limfni čvorovi, te u blizini dojki. Proizvodi koje koristimo su vrlo često uzrok bolesti. Zato vas molim da pregledate sastav, ako ne znate što znači neki sastojak uvijek postoji Mr. Google da vam sve pojasni. Ovo što sam navela nisu sve infomacije o aluminiju, naravno. Pored aluminija, postoje i parabeni, propilen glikol (olakšava aluminiju prodiranje u kožu), triklosan, mirisi, BHT - butil hidroksitoluen i još brojni drugi koje ćete vi istražiti kod kupovine proizvoda. J
Koje su još prednosti pored ove, sasvim dovoljne koja ruši sva dvoumljenja tipa „Da li kupiti ovaj proizvod i njime zamijeniti štetnost koju nanosim svaki dan?!“
Prednost je cijena, ja sam se iznenadila kad sam vidjela da je jeftiniji u odnosu na sve dezodoranse ili antiperspirante koje sam prije koristila. Koštao je otprilike 5KM. S obzirom na to da može trajati cijelu vječnost u poređenju s drugim proizvodima iste namjene, još ćete i uštedjeti koristeći ovaj kamen. Još jedna, sigurna sam mnogima jako važna prednost je da ne ostavlja tragove na odjeći kao ostali proizvodi. Ne slušajte one reklame za crno bijeli dezodorans, tko zna što su sve u njega još dodali da bi pokušali postići da nemate žute i bijele tragove na odjeći. Uostalom, probala sam hrpu takvih proizvoda i većinom mi popuste sa djelovanjem protiv neugodnih mirisa nakon nekoliko sati. Kad smo već kod djelovanja, meni, moje tijelo (jer sve recenzije pišem iz svoje perspektive, očigledno) čuva od neugodnih mirisa i više od 24 sata.
Bez problema ga mogu staviti jednu večer, a da sljedeću večer nemam neugodnih mirisa. Inače spavam u prostoriji gdje ujutro bude jako vruće i uznojim se, ali neugodnih mirisa - nema. Moram navesti, ovo nije antiperspirant i ne sprječava znojenje nego samo neugodne mirise. Meni je to isto prednost jer nemam problem s pretjeranim znojenjem i ne želim sprječavati nikakve prirodne procese da se odvijaju u mom tijelu.
Jedina "mana", mada meni ni to nije mana, je da se ovaj kristal mora koristiti u kombinaciji s vodom. Koristi se na način da ga nakvasite vodom te nekoliko puta pređete njime preko područja pazuha. Pustite ga da se osuši i zatvorite do sljedeće upotrebe. Može se koristiti i na drugim dijelovima tijela koji znojenjem stvaraju neugodne mirise. Proizvod se na tijelu suši kao i klasičan roll - on dezodorans/antiperspirant, nekad i kraće.
Sve u svemu, jako sam zadovoljna za sad, nikakvih problema nisam imala otkako ga koristim. Posebno mi se sviđa što sam kamen nema nikakvih mirisa pa mi samim time ne ostaju nikakvi mirisi i tragovi po odjeći.
Nadam se da će ga i netko od vas probati. Javite utiske!

A vi? Koristite li proizvode sa kancerogenim sastojcima? Provjerite sastav svojih proizvoda i tražite alternative za one koji su opasni.


XOXO, Mirela

You Might Also Like

Broj komentara: 12 :

  1. Nisam koristila nikako ovaj dezedorans jer sam pronašla koko meni odgovara, ali drago mi je što si ti pronašla nešto što tebi odgovara ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow - - - - > Marija's blog

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovo moram probati! Zvuci odlicno, nije skupo :D
    I hvala ti sto si napisala syosta o stetnim sastojcima... Uvijek je lijepo nauciti nesto novo... Neke stvari sam znala od ranije, a za neke nisam cula...

    OdgovoriIzbriši
  3. Divna i korisna stvarčica. Odlična recenzija.
    Magični svet lepote

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlicna recenzija. Redovno proveravam sastav proizvoda. Ne razumem se bas u sve sastojke, ali nikada ne kupujem sa parabenom i aluminijumom.
    Zapratila sam tvoj blog.

    https://glamfashioncat.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja uvijek prvo provjerim to dvoje. Hvala ti. :)

      Izbriši
  5. Nisam ga nikada primijetila na policama, ali kad sam vidjela tvoju recenziju morala sam ga isprobati. Moram priznati da mi se jako svida i od sad cu ga uvijek koristiti����hvalaaa

    OdgovoriIzbriši
  6. Snježana Ćosić15. ožujka 2024. u 19:47

    Preko 20.godina koristim Balea deo kristal i mnogima sam poklanjala i preporučivala. Nikada do sada nisam pročitala Sve o ovome i zahvalna sam zbog toga. Tražila sam ga ovih dana i nisam pronašla i vjerujem da će ga dm nabaviti. Moja preporuka da ga ne treba kvasiti nego poslije tuširanja koristiti.

    OdgovoriIzbriši