Matching Manicures - Starry Sky

6:43 PM Mirela 19 Comments

Današnja MM tema je zvjezdano nebo. Pošto je prošla tema bila galaxy koja je dosta slična ovoj, potrudila  sam se da ne budu iste ili previše slične.
Evo kako je ispalo.



Koristila sam:

  • Eveline SOS kao bazni lak
  • Gabrini tamno plavi broj 337
  • Essence sparkle sand top coat za sjaj i teksturu
  • Gabrini Pacific za zvjezdice
  • bijela akrilna boja
  • čačkalica za sitne točkice
  • tanka četkica za zgrade
  • Flormar nadlak broj 301


Da bih još više izbjegla tu sličnost zvjezdanog neba sa galaxy temom, na prstenjak sam nacrtala gradske zgrade u noći. 
Na ostale nokte sam, osim bijelih točkica koje predstavljaju zvjezdice, stavila i zvjezdice iz Gabrini Pacific laka.





Meni se rezultat sviđa, a recite mi što vi mislite u komentaru. :)
Također, pogledajte i kreacije ostalih djevojaka na linkovima ispod. Bye! 




You Might Also Like

Broj komentara: 19 :

  1. Vau, ovo je prelepooo! Jako mi se sviđa kako ti je ispalo. Imaš predivan oblik noktiju. Može jedan post o tome kako negovati duge nokte, kako da se ne listaju itd..? :) Ja imam problem sa listanjem noktiju i značilo bi mi kada bi neko ko ima jake dugačke nokte rekao svoje mišljenje.
    Obožavam tvoj blog, jedan od boljih koje pratim! <3


    girlyworld07.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Njega noktiju je super ideja za post, vjerojatno ću pisati o tome uskoro :D Hvala ti puno! Posjetila sam tvoj blog i presladak je! :)

      Izbriši
  2. Lovely post, dear. Like it a lot. I follow you, could you follow me back, pls. Kiss

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. odlična ideja s ubacivanjem ljudova na spavanju, bar se nadam da svi spavaju u tu sitnu uru ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Manikura ti je prekrasna ko prvo :D Ko drugo, baš mi je drago da neznan odaklen si jer bi te sigurno opljačkala hahaah :D Taj Gabrini sa zvjezdicama izgleda ko lak za kojeg bi se ja potukla sigurno *_* :D :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :D
      A taj lak sam i ja zavoljela čim sam ga ugledala, baš mi je privukao pažnju :D

      Izbriši
  5. Great post ! i love your blog <3
    i am following you now you can also follow me back please<3
    Kisses !
    makyajtavsiyem.blogspot.com.tr

    OdgovoriIzbriši
  6. Super su! Zgrada mi se sviđa!!
    Ja sam isto prvobitno mislila nacrtati zgradu ili planinu, no nije mi išlo pa sam odustala :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Meni se baš sviđa :)
    Drukčija je od ostalih! :D

    OdgovoriIzbriši