Eveline lakovi - recenzija

10:04 PM Mirela 1 Comments

Evo moja prva recenzija :)
Nedavno sam kupila ova tri laka Eveline kozmetike pa sam vam odlučila dati svoje utiske i mišljenja.



 To su lakovi:

Eveline ''SOS - brittle and broken nails''
Eveline svijetlo ljubičasta COLOR edition broj 922
Eveline kraljevsko plava miniMAX broj 948.


SOS - brittle and broken nails  i  svijetlo ljubičasta COLOR edition broj 922 imaju po 12 ml, dok kraljevsko plava miniMAX broj 948 ima 5 ml.

Eveline ''SOS - brittle and broken nails''



Prvi je ovaj SOS za lomljive nokte. 
Čitala sam mnogo recenzija o Eveline 8in1 i svi pišu da je super i da pomaže rastu noktiju i čuva ih. 
Međutim, ovaj Eveline SOS mi nije ništa pomogao pri rastu i očuvanju noktiju. Kada se stavlja kao bazni lak brzo se oguli i nije dugotrajan, a kad se nosi sam traje duže, ali se ipak krene skidati sam nakon nekog vremena.



Četkica je normalna, nije flat, mada mislim da je mogla biti i bolja jer kad nanosim uvijek neke dijelove nokta ''promaši''. Ali opet je bolja od laka koji mojim noktima nije uopće pomogao nego je samo ubrzao guljenje drugog laka kad sam SOS koristila kao bazu.


Jedino što mi se svidjelo kod ovog laka jest to što izražava prirodnu rozu boju kod noktiju kao što je radio i Flormarov Nail Care - Max Growth

Da ne bude da samo meni nije pomogao i da je do mojih noktiju, ovaj lak su koristile i moja sestra i mama koje imaju dosta problema s rastom noktiju. Ni njima SOS nije ništa pomogao, tako da ću idući put kupiti 8in1 kojeg svi hvale pa baš da vidim hoće li on pomoći i je li do laka il' do nas.  

Što se ovog laka tiče, ne preporučujem ga nikome i ja ga više neću kupiti.

Eveline svijetlo ljubičasta COLOR edition broj 922






Dugo sam tražila svijetlo ljubičastu i konačno sam u DM-u našla ovu Eveline 922. Iako nije baš dovoljno svijetla kako sam zamišljala, boja mi se sviđa.






Boja je različita pod različitim svjetlom. Ovo je prirodno svijetlo, ali slike su drugačije fotošopirane tako da vam mogu bolje predstaviti boju. Nekad podsjeća na plavu, a nekad ima više sive tonove. Lak je pigmentiran, dovoljan je jedan sloj za potpunu boju.



Četkica je flat. Dosta je dobra i ja inače jako volim ovakve četkice. Lak se s njom lakše nanosi, a dovoljno je gusta i široka pa se lak brže nanese. 
Četkica je u ovom laku samo plus, a lak je po meni dosta dobar i dugotrajan. 12 ml za dosta malu cijenu, isplativo, preporučujem. :)

Eveline kraljevsko plava miniMAX broj 948




Ovaj lak mi se svidio jer inače volim plavu, pa mi je ova kraljevska plava odmah zapala za oko u DM-u.  Sviđa mi se apsolutno sve u vezi njega pa mi je samo žao što nije veći ali dobro. Naći ću ga opet i kupiti. :D







Lak je dosta dobro pigmentiran i opet je sasvim dovoljan jedan sloj. Boja mi se jako sviđa jer je dosta jaka i upečatljiva na noktima. Opet slikano na prirodnom svjetlu i malo fotošopirano. Navečer pod slabijim svjetlom boja je tamnija i nije ovoliko jaka. Sviđa mi se to što se ova nijansa plave super ističe na noktima iako nije neon plava.




Četkica je također flat kao i kod ljubičastog laka. Dosta je dobra i s njom mi je lakše nanjeti lak nego sa onom običnom. Iako su obje četkice vrlo slične meni je ipak četkica ljubičastog laka mrvicu bolja jer je ova kod plavog dosta mekša i manje zaobljenija pri vrhovima.




Lak je dugotrajan i boja mi je prekrasna. Ovo je mini izdanje od 5 ml, ali opet mislim da se isplati kupiti ga pogotovo ako volite ovakve boje. Kupit ću ga opet, a vama preporučujem!

Nadam se da vam se post sviđa i da sam vam pomogla ako vam je trebala pomoć oko Eveline lakova.
Sljedeća recenzija su najvjerojatnije Baby Lips balzami za usne!



Čujemo se uskoro! 

You Might Also Like

1 komentar :

  1. Zavidim ti na noktima.
    Upravo na svojima imam sos eveline, koristim ga 6.put i primjetila sam da mi nokti brze rastu, ali da se lome jos vise nego prije. :/

    OdgovoriIzbriši