Wet'n'wild Photo Focus puder - razočarenje?

8:29 PM Mirela 8 Comments


Danas sam odlučila da vam konačno napišem recenziju za jedan od najpoznatijih drogerijskih pudera, a to je, kao što vidite po naslovu, Photo focus od brenda Wet'n'wild.

Što kaže proizvođač?
Zbogom flashbacku na fotografijama - pomaže otkloniti bijeli odsjaj. Testiran pod sedam različitih vrsta osvjetljenja, sa top modelima, sa i bez blica. Daje virtualno besprijekorno i nadogradivo pokrivanje, svaki put. Nijansa se precizno uklapa sa kožom, sa mat završnicom, stvarajući efekt druge kože. "Soft focus" pomaže usavršiti izgled kože.


Ja ću krenuti od nekih osnovnih podataka o samom proizvodu.
Dakle, dolazi u staklenoj, prozirnoj, čvrstoj bočici sa crnim poklopcem *bez pumpice*. Nije mi se svidjela činjenica da nema pumpicu nego špatulu u čepu kojom se puder vadi. Mislim da bi bilo više higijenski i praktičnije da je puder s pumpicom, a i više biste proizvoda mogli potrošiti pumpicom nego špatulom. U jednoj bočici dođe standardnih 30ml proizvoda i to sve po cijeni od 13,90KM. Kupljen je u CM-u u Sarajevu. Na našem tržištu je od ukupno dvadeset nijansi dostupno pet i to su: Soft Ivory, Nude Ivory, Classic Beige, Soft Beige i Golden Beige.


Ja sam ga kupila prije više od pola godine po preporukama brojnih kolegica blogerica kojima je bio odličan. Čitala sam naravno, kao što uvijek radim, još nekoliko recenzija za taj puder koje su bile dostupne i nisam našla negativnih komentara. I tada ga odlučim kupiti. Bilo je to u vrijeme početka proljeća koliko se sjećam i ja sam bila jako blijeda te sam, iz nekog razloga (još uvijek se sama sebi čudim), kupila nijansu "Soft Ivory". Nikad u životu nisam kupila nijansu sa "ivory" u nazivu jer bi to uvijek bilo presvijetlo za mene. Eto ovaj put jesam. Na swatchu u trgovini mi je izgledala super, a kad sam došla kući i probala puder ostala sam u šoku koliko je bio bijel za mene.

Međutim, nije nijansa jedina stvar koja nije valjala. Nijansu bih lako popravila, ali neke druge stvari nikako nisam mogla. Na primjer, događalo se to da mi se proizvod doslovno raspadao po licu dok bih ga nanosila, bilo da ga nanosim spužvicom - beauty blenderom ili kistom. I ne, ne radi se o tom da nisam dobro pripremila lice za nanošenje pudera. Isti problem mi se događao i samo s kremom na licu i sa primerom, uradila piling prije ili ne. Ako bih ga nekim čudom uspjela nanijeti na lice, bio bi jako vidljiv na licu, nije izgledao nimalo prirodno i povrh svega, nije imao dovoljno dobro prekrivanje koje bi meni tada moglo ujednačiti ten i prekriti neke probleme u vidu bubuljica i flekica od istih.

Nosila sam ga samo dva puta vani, a i to je previše s obzirom na to koliko ga je teško bilo nanijeti da izgleda barem donekle prirodno. Ne volim šminku koja je previše vidljiva na licu i trudim se da je izbjegavam. Drugi put kad sam ga nanijela, baš sam se potrudila i izdvojila više vremena i moram priznati da je izgledao mnogo bolje. Potamnila sam ga i setovala praškastim proizvodima te ga nosila malo duže. Također sam koristila i sprej za fiksiranje šminke. Najbolje je izgledao tek nakon nekoliko sati nošenja, tad mi se tek malo svidio jer je izgledao prirodnije nego inače.

Danas sam ga ponovno probala nanijeti jer mi je lice zdravije sada nego kad sam ga tek kupila - imam manje nepravilnosti u vidu bubuljica i akni. Pokušala sam opet samo da utvrdim je li problem bio u mojoj problematičnoj koži ili ne. Nanošenje silikonskim blenderom definitivno ne funkcionira, proizvod se raspada. Kabuki četkica je bolje odradila posao, ali ipak je do pudera - nikako mi se ne stopi s kožom nego samo "sjedi" na površini. Na licu mi nakon nanošenja ostaju linije od četkice ili blendera i potrebno je mnogo truda da puder izgleda imalo pristojno. Pored truda, potrebno je i dosta vremena da bih se našminkala s ovim puderom i to mi najviše ne odgovara, pogotovo za svaki dan. Ono što još želim spomenuti je da mi se ne sviđa njegov miris, podsjeća me na Jupol. :) Ne sumnjam da ovaj puder nekom odgovara, ali ja nisam jedna od tih osoba.

Da ne bude da pišem sve negativno, rekla bih da bi bio odličan za neki photoshooting, jer na slikama izgleda jako lijepo, ne vidi se taj "brašno" efekt na koži koji je uživo itekako vidljiv. Na fotografijama ispod možete vidjeti da dobro izgleda za selfie (pogotovo jer je u kombinaciji s ostalom šminkom), ali kada bliže pogledate na close-up fotografijama, vidljiv je haos o kojem sam pisala - izražene su pore, dlačice (peach fuzz), koža djeluje isušeno iako nije.


Puder naravno nisam bacila jer inače ne bacam proizvode ako im nije istekao rok trajanja (pogotovo nove proizvode). Našla sam mu drugu namjenu još ljetos, a to je da sam ga pomiješala sa odličnim Revlon Colorstay puderom za masnu kožu koji mi je bio pretaman. Ta dva pudera su stvorila jednu dobru kombinaciju, Photo focus je posvijetlio Colorstay, a Colorstay je Photo focusu popravio pokrivnu moć i trajnost na licu. Istina je da je Revlon bio bolji sam, ali mi je sam slabo bio upotrebljiv, tako da mislim da je ovo dobitna kombinacija. Koristila sam tu "mješavinu" za nekoliko događaja i radila makeup lookove s tim na više ljudi i pokazalo se kao jako dobra odluka.

Budući da mi je ta moja mješavina preteška za svaki dan, ja ipak koristim BB kremu (Farmasi), a ponekad Bourjois Air matt, ako želim veću pokrivnu moć i trajnost - od Photo Focusa sam odustala. Možda ga upotrijebim za neki photoshooting. Recenzija za BB kremu i Air Matt bi mogla biti uskoro objavljena. :)

Koristite li Wet'n'Wild proizvode? Jeste li probale ovaj puder?

xoxo, Mirela


You Might Also Like

Broj komentara: 8 :

  1. Odlicna recenzija, nisam imala prilike da probam ovaj puder! :)
    Novi post - www.minniearts.com

    OdgovoriIzbriši
  2. A htela sam da ga probam :/ definitivno ću da ga preskočim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam kakav tip koze imas, nekim djevojkama je odlican, a nekim katastrofalan (kao meni npr). Ali sigurno je da mozes novac radije uloziti u neki bolji proizvod. :)

      Izbriši
  3. Voljela bih da čujem i tvoje mišljenje o njemu, nadam se da će ti odgovarati. :) Hvala ti! <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Uh, baš loše izgleda na licu. :/ Svakako nije za mene, preskačem. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bolje kupiti neki za koji znaš da će ti 100% odgovarati. :)

      Izbriši
  5. Puder je top, za te pare smesno.
    Moze da parira Mac studio fixu i este lauderu, cak isti miris imaju. Slucajno sam ga kupila jer su ga svi hvalili, a uglavnom koristim skuplje varijante i gle cuda , dobila sam savrsenstvo. Zene me doslovno zaustavlju da me pitaju koji puder koristim i kako mi je lice prelepo sa njim. Sve preporuke.

    OdgovoriIzbriši