Summer shirts

11:46 PM Mirela 2 Comments


U prošlom postu sam spomenula da imam još nekoliko komada odjeće koje vam želim pokazati jer sam u potpunosti oduševljena svim stvarima koje sam naručila. Ovaj put radi se o Gamiss ljetnoj rozoj majici sa volanima i Zaful crvenoj majici bez ramena. Za naručivanje Zaful majice sam se odlučila nakon što sam vidjela istu samo u žutoj boji kod Nataše na Beauty fairytales.
Obje majice su me iznenadile kvalitetom, nisam očekivala da budu tako čvrste. Nisu imale onaj neugodni miris trgovine koji se nekad mogao osjetiti kod nekih stvari sa Zaful sajta. Nadam se da znate na što mislim. Posebno mi je drago da sam veličinu za obje majice pogodila i ne treba im nikakvo prepravljanje. Također ćete moći vidjeti i sat sa ucrtanom kartom svijeta (opet). Ovaj put sam uzela smeđi i jako mi se dopada.
Imam i kupon kodove za vas za tri stranice na kojima možete kupovati:
Rosegal: Rosegalxie
Zaful: Zafulxie10 
Gamiss: GamissXie10

GAMISS MAJICA - https://goo.gl/pKPZzc
ZAFUL MAJICA - https://goo.gl/DjD8Zn
GAMISS SAT - https://goo.gl/1QeX6Z


You Might Also Like

2 komentara :

  1. Drago mi je da si zadovoljna majicim sa Zafula. Ja kad god ju obucem obavezno dobijem komplimente na racun nje. A Gamiss majicu sam gledala u plavoj boji i razmisljala da ju narucim tako da si sad ti meni pomogla. 😘

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, ja također dobijem komplimente na dosta odjeće sa Zafula. Baš mi je drago da sam ti pomogla, nećeš se pokajati ako je naručiš! :D :*

      Izbriši