Essie - Lilacism

1:19 PM Mirela 16 Comments


Poozdrav svima! :D 
Jedva sam dočekala da počnem pisati post sa ovim naslovom. Konačno sam prije nekoliko tjedana dobila svoj prvi Essie lak. Otkad sam se više počela zanimati za lakove i nail art (a to je bilo otprilike negdje oko moje 14-e godine) htjela sam imati te lakove. Ovo je moj prvi Essie ljepotan i u predivnoj je svijetlo ljubičastoj nijansi "Lilacism". Meni su ti lakovi toliko preslatki sa tim svojim pakiranjem. Sviđa mi se oblik bočice koji je kockastog oblika i naziv je napisan jako simpatičnim fontom. Sa prednje strane ime je napisano bijelim slovima, a sa dvije susjedne strane na bočici je "ugravirano" ime u staklu. Zapravo se malo izdiže iznad bočice, a četvrta strana je ravna, bez ikakvih ukrasa. Kod mene ima samo naljepnica na kojoj piše proizvođač i uvoznik. Essie se inače proizvodi u Francuskoj, točnije proizvodi ga Loreal Paris. Još jedna stvar koja mi se jako sviđa kod ovih lakova je što imaju ta zanimljiva imena. Posebno me privlače proizvodi koji imaju imena i lijepa pakiranja. Essie ima oboje i plus je još lak za nokte, a ja lakove jaako volim. :D 


Ovaj Essie lak je kupljen u DM-u, BBI centar, Sarajevo. Petak 24. 07. 2015. (nekad poslijepodne :D) Kupila ga je moja starija sestra kao poklon meni za rođendan. Naravno, bilo je i jeftinijih stvari koje mi je mogla poklonit, ali već odavno obje želimo Essie pa se odlučila za njega. I opet joj hvala i ovim putem. :D Plaćen je 17,85KM što je dosta velika cijena nego što većina nas inače daje za lak za nokte. Ipak mogu slobodno napisati da mislim da se isplatio sa obzirom na to kako je predivan. *-* 
Bočica Essie laka sadrži 13.5ml laka što je odlično kada ga usporedimo sa lakovima koje češće kupujem i koji sadrže oko 11ml. Kada sam birala nijansu htjela sam neku koju ne viđam često kod drugih brendova i koju naravno nemam u svojoj kolekciji. Pošto sam već odavno tražila lijepu nijansu svijetle ljubičaste i baby roze i nisam ih uspjela naći, odlučila sam te nijanse potražiti na Essie stalku. Tražila sam predivnu rozu "Fiji" i ljubičastu "Lilacism" čiju sam sliku baš prije nekoliko dana vidjela na Instagramu. Pošto Fiji nije bila u ponudi, odabrala sam Lilacism i tako dobila svog prvog Essie ljepotana kojeg i sada nosim dok ovo pišem. :)


Jako je pigmentiran i sasvim solidno pokriva u jednom sloju, ali se ponegdje mogu vidjeti mjesta gdje je laka manje ako ste malo jače pritisnuli četkicu o nokat prilikom nanošenja. Sa dva tanka sloja se dobije potpuno prekrivanje, a četkica vam ne ostavlja crte po notku. Četkica je flat, srednje dužine i širine, malo zaobljena pri vrhovima za lakše nanošenje blizu kože. Meni je ova četkica najbolja do sad, odlično nanosi lak i s njom mi je najlakše staviti lak blizu zanoktica. 
Kao što sam rekla, ovo je jako lijepa nijansa svijetle ljubičaste. Ljubičaste koja ide prema rozoj boji, a ne plavoj kao Eveline o kojem sam već jednom pisala. Žao mi je što kamera nije mogla uhvatiti tu lijepu boju. Problem kod slikanja je također bilo i osvjetljenje. Ovo je najbolje od boje što sam mogla izvući. Nijansa se također mijenja tijekom dana ovisno o svjetlu. Na slici ispod, koja je uslikana sa blicem na mobitelu, vidjet ćete da se rozi tonovi puno bolje ističu nego na ostalim fotografijama. Navečer u tamnijem prostoru i pod žutim svjetlom bude čak i malo sivkaste i neka vrsta blijede plave boje.
Već odavno nisam imala neki lak sa malim kuglicama unutra koje sprječavaju lak da se brzo zgusne. Ovaj lak ima dvije i baš mi ih je zanimljivo gledati kako plivaju po njemu.  

Gornja slika - blic
Donja slika - svjetlo dana



Dvije kuglice 



Na naljepnici vidite oznaku za mililitre i vrijeme trajanja nakon otvaranja, a ispod su sastojci koji nažalost nisu dobro uslikani. Zato ću vam ih ovdje sve ispisati, iako se ja u to baš ne razumijem, ali ako nekoga zanimaju, tu su. :)

62025 1 INGREDIENTS: ETHYL ACETATE, BUTYL ACETATE, MIROCELLULOSE, PROPYL ACETATE, ISOPROPYL ALCOHOL, TRIBUTYL CITRATE, TOSYLAMIDE/EXPOSY RESIN, ADIPIC ACID/NEOPENTYL  CLYCOL/TRIMELLITIC  ANHYDRIDE COPOLYMER, STEARALKONUM HECTORITE, ACRYLATES COPOLYMER, BENZOPHENONE-1, HYDROGENATED ACETOPHENONE/OXYMETHYLENE COPOLYMER, DMETHICONE, ACETYL TRIBUTYL CITRATE, CICTRIC ACID, ISOPHORONE DIAMINE/ISOPHTHALIC ACID/TROMETHAMINE COPOLYMER, PHTHALIC ANHYDRIDE/GLYCERIN/GLYCIDYL DECANOATE COPOLYMER, CALCIUM ALUMINIUM BOROSILICATE, SILICA POLYETHYLENE TEREPHTHALATE, OXIDIZED POLYETHYLENE, CALCIUM SODIUM BOROSILICATE, ETHYL TOSYLAMIDE, SYNTHETIC FLUORPHLOGOPITE, COLOPHONIUM / ROSIN, ALUMINA, MAGNESIUM SILICATE, TIN OXIDE, POLYURETHANE-11, CI 77002 / ALUMINUM HYDROXIDE, ALUMINUM HYDROXIDE, 
(+/- MAY CONTAIN, CI 77891 / TITANIUM DIOXIDE, CI 77491, CI 77492, CI 77499 / IRON OXIDES, CI 19140 / YELLOW 5 LAKE, MICA, CI 15850 / RED 6 LAKE, CI 77120 / BARIUM SULFATE, CI 15850 / RED 7 LAKE, CI 15880 / RED 34 LAKE, CI 77163 / BISMUTH OXYCHLORIDE, CI 77510 / FERRIC AMMONIUM FERROCYANIDE, CI 77266 (NANO) / BLACK 2, CI 77400 / BRONZE POWDER, CI 77000 / ALUMINUM POWDER, CI 77510 / FERRIC FERROCYANIDE, CI 42090 / BLUE 1 LAKE, CI 77288 / CHROMIUM OXIDE GREENS, CI 45410 / RED 28, CI 60725 / VIOLET 2, CI 77400 / COPPER POWDER, CI 15850 / RED 7 CI 75470 / CARMINE, CI 45370 / ORANGE 5, CI 45380 / RED 21, CI 19140 / YELLOW 5) 



Čim sam navečer nakon kupovine stigla kući stavila sam lak na nokte. Suši se jaaako brzo. Oduševljena sam tom brzinom jer se moji lakovi inače ne suše tako brzo. Krenem lakirati od malog prsta desne ruke i dok dođem do palca lijeve (kojeg uvijek zadnjeg lakiram), mali se već osušio i spreman za drugi sloj. :D
Uradila sam i Divergent nail art od cutepolish  gdje je ovaj lak matiran Flormarovim mat nadlakom. Meni se jako sviđa kako izgleda matiran, a i super se uklopio uz ova tri crna gavrana. Evo i fotografije. :D
Ova fotografija je već objavljena na mojoj fb stranici, a i na instagramu gdje ju je cutepolish lajkala. ^__^

Pošto sam odmah sutra išla na Franjevački Hod i u Italiju, odlučila sam ga testirati tih 13 dana. Testiran je zajedno sa baznim lakom od Flormara, bez nadlaka i popravljanja tijekom svih 13 dana. Držao je se jako dobro, a to možete vidjeti i u slikama ispod. Moram napomenuti i da ima zaista odličan sjaj koji se održao sve do skidanja. Na kažiprstu je, kao i svaki lak do sada kod mene, počeo pucati pa se mali dio laka s tog dijela nokta ogulio. Na ostalim noktima je počeo nestajati sa vrhova noktiju. Također možete primijetiti kako na prvoj slici nijansa dosta vuče na plavu i sivu boju.


Već nekoliko dana pišem ovaj post jer sam htjela da obuhvatim sve i da vam baš u detalje objasnim kakav je ovaj lak. Nadam se da sam uspjela napisati sve što sam željela i nadam se da vam se cijeli post svidio. Ako imate još nekih pitanja napišite u komentare. :) 

Imate li Essie proizvoda? 
Što mislite o Essie lakovima? 

Hvala ako ste čitali :*


You Might Also Like

Broj komentara: 16 :

  1. Nema na cemu :P post moze proci kao hvalospjev :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Woow, prvi tvoj komentar ovdje! *-* Essie je vrijedan svake riječi. :D

      Izbriši
  2. Jos jedan odlican post, predivna je boja. ♥

    OdgovoriIzbriši
  3. Boja ovog laka je fenomenalna :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Boja je prelijepa,a imas divne nokte !

    Pratim ti blog definitivno xx :*

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasna nijansa <3 definitivno mi fali koja takva u kolekciji :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasna boja!!!
    Ali ono - 13 dana?!? Wooow

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najdivnija. ^-^
      Da, da i ja sam se jaako izdenadila. Ali vjeruj mi drugačije se ponaša kada stalno nešto čeprkam oko njega i "uređujem". :D

      Izbriši