Matching Manicures - Pruge/Stripes

5:55 PM Mirela 18 Comments

Danjašnji MM zadatak jesu pruge na noktima. Volim pruge i uživala sam raditi ih na mojim noktima po tko zna koji put. Pa evo i današnjeg prugastog dizajna!

Today's MM task are stripes on the nails. I love stripes and I enjoyed painting them on my nails again. So, here are todays striped nails!




Proizvodi koje sam koristila:
  • Flormar bazni lak ''Calcium Gel'' iz Flormar Nail Care
  • Eveline svijetlo ljubičasta COLOR edition broj 922
  • Flormar menta zeleni broj 424
  • Gabrini 3D boja breskve broj 10
  • crni crtač
  • Flormar nadlak broj 301 


 Products that I used: 
  • Flormar base coat ''Calcium Gel'' by Flormar Nail Care
  • Eveline bright purple COLOR edition 922
  • Flormar mint green 424
  • Gabrini 3D peach color 10
  • black striper
  • Flormar top coat 301 






Ja sam jako zadovoljna konačnim izgledom, nadam se da se i vama sviđa! 
Ne zaboravite pogledati i kreacije drugih djevojaka! :)

I am really satisfied with the complete look, I hope you like it too! 
Don't forget to take a look at other girls creations! :)


You Might Also Like

Broj komentara: 18 :

  1. Kao što se moglo vidjeti na mom MM-u volim žive boje i super mi je tvoj manikir i kombinacija boja.

    OdgovoriIzbriši
  2. lijepo, veselo. odlična manikura

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni se baš sviđa ovako šareno i vedro :))) super je!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Baš vesela kombinacija boja, super izgleda. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Sviđa mi se izbor boja i kombinacija :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Moram priznat da se i meni jako sviđaju boje koje si odabrala :)

    OdgovoriIzbriši
  7. odlična kombinacija boja, sviđa mi se manikura :D

    OdgovoriIzbriši