Matching Manicures - Snowman Manicure

1:53 PM Mirela 14 Comments

Follow my blog with Bloglovin


Danas je na redu snješko!
Razmišljala sam da uradim Disneyevog Olafa iz Frozen, ali sam se predomislila i uradila običnog snješka na plavoj podlozi. :)



Nisam htjela crtati snješka na svaki nokat, pa sam nacrtala samo dva na srednji prst i na prstenjak. Na kažiprst i mali prst sam bijelom akrilnom bojom nacrtala grane i stavila bijele točkice koje predstavljaju snijeg. Na palac sam nacrtala drvo, također sa snijegom.  Postupak sam i snimala, tako da cijeli tutorijal možete pogledati ovdje. :)



Što sam koristila:






  • Eveline ''SOS - brittle and broken nails'' kao bazni lak (uskoro recenzija)
  • Eveline kraljevsko plava miniMAX broj 948 (uskoro recenzija)
  • Akrilne boje - bijela, crna, narančasta, zelena
  • Flormar MATIFYING TOP-COAT - item:808
  • tanka četkica i dotting tools 


  • Manikuru sam završila stavljanjem mat nadlaka jer mislim da izgleda bolje i nekako više zimski. Ne stavljam često mat završni lak, ali mi se jako sviđa i na izgled i na dodir kad se osuši na noktima.



    Snješko malo bliže :D 


    Ovaj put nisam išla van slikati nokte sa snijegom, nego sam ostala u kući. Ali mislim da slike ipak izgledaju prilično dobro. :) 
    Slike sam različito fotošopirala da bih vam još bolje mogla prikazati boje u stvarnosti. Ova zadnja slika prikazuje izgled na vanjskom svijetlu :)

    Nadam se da vam se moj snješko sviđa, a pogledajte i šta su druge blogerice uradile! :D




    You Might Also Like

    Broj komentara: 14 :