Baby Lips - review

11:48 PM Mirela 6 Comments


 I've been waiting for a long time for these Maybelline lip balms to finally show up in our drug stores and when I saw them in DM, I bought them. First I bought the blue one (HYDRATE) and the orange one (CHERRY ME) because I liked them the most.

Dugo sam čekala da se ovi Maybelline balzami konačno pojave u našim drogerijama i čim sam vidjela da su došli u DM, kupila sam ih. Prvo sam kupila plavi (HYDRATE) i narančasti (CHERRY ME) jer su mi se najviše svidjeli.




Three lip balms are colored - Pink Punch - pink, Cherry Me - red and Peach Kiss - neutral beige shade.
The other three lip balms are colorless - Intense Care, Hydrate and Mint Fresh.

Tri balzama dolaze u nijansama - Pink Punch - roza, Cherry Me - crvena i Peach Kiss - neutralna bež nijansa.
Druga tri balzama su bezbojna - Intense Care, Hydrate i Mint Fresh.

Colored Baby Lips




The first lip balm I'll be writing about is ''Peach Kiss''.
It has neutral beige shade and I really like that. Smells like peach and I like peach so much so I like to wear this lip balm. It leaves a lovely beige shade and a pretty gloss once you put it on the lips. 

Prvi balzam o kojem ću pisati jest "Peach Kiss".
Ima neutralnu bež nijansu što mi se jako sviđa. Miriši na breskvu koju jako volim i zato ovaj balzam volim nositi. Na usnama ostavlja lijepu bež nijansu i lijep sjaj. Nemam ništa protiv ovog balzama jer volim sve boje pogotovo sa predivnim mirisom.




Next lip balm is ''Cherry Me''.
It's in red color and it smells like cherrys. It leaves, for me, pretty red color. That colour is light, it's not too red and it looks natural. The thing I especially liked is that this balm leaves nice red colour after it drys on your lips and it looks even more natural. I recommend you this lip balm especially if you like red lips but you don't want to wear red lipstick. It looks natural and I think this one is my favorite. I use it very often so I have already spent it all.

Sljedeći balzam jest "Cherry Me".
Crvene je boje i miriše na trešnju. Na usnama ostavlja meni lijepu crvenu boju. Boja je lagana, nije precrvena, izgleda dota prirodno. Stvar koja mi se posebno svidjela jest to da nakon nekog vremena kad se balzam osuši na usnama crvena boja i dalje ostaje i izgleda još prirodnije. Preporučujem kupnju ovog balzama posebno ako volite crvene usne, ali ne želite nositi crveni karmin. Izgleda prirodno i mislim da mi je ovaj najdraži od svih. Mnogo sam ga nosila i već sam ga cijelog potrošila.




This lip balm is called "Pink Punch".

It's in pink color. It smells nice and it's all cute and girly. This lip balm is pretty pingmented, it all depends on how much lip balm you apply. "Cherry Me" stays longer on my lips than this one but it does leave colour after it drys. I recommend it because it's not expensive, looks cute and it's great if you can't wear lipstick every day and you like pink lips. Thumbs up! :D

Ovaj balzam se zove "Pink Punch".
U rozoj je boji. Miriše lijepo i sav je nekako sladak i ženstven. Prililčno je pigmentiran, sve ovisi o tome koliko ga stavite. "Cherry Me" ostaje duže na usnama nego ovaj ali i ovaj također ostavlja boju nakon što se osuši. Preporučujem ga jer nije skup izgleda slatko i odličan je ako ne možete nositi ruž svaki dan a sviđaju vam se roze usne.


Lip balms on my lips. :)

Pregled balzama na usnama. :)


Lip balms on my hand.

Pregled balzama na ruci.

Noncolored Baby Lips



This one is called "Hydrate".
It smells like lemons to me and it's nice and soft on lips. It's called Hydrate but it doesn't really hydrate my lips. It doesn't last long and it drys pretty fast. I recommend it if you want something that looks cute and it's inexpensive. But, if you want something that will hydrate your lips I don't think this balm can help you. :)

Ovaj balzam se zove "Hydrate".
Meni miriše na limun i jako je lijep i mekan na usnama. Zove se hydrate ali moje usne nije nimalo hidratizirao. Ne traje dugo i suši se prilično brzo. Preporučujem ga ako želite nešto što izgleda slatko i nije skupo. Ali, ako želite nešto za hidrataciju, ne mislim da vam ovaj balzam može pomoći. :)



Next lip balm is called "Intense Care".
This lip balm is a lot better if you want to hydrate your lips. It's more greasier and it lasts longer that "Hydrate". I can't exactly explain how it smells but it's nice and I think everyone would like it. This balm is nothing special, it's just a lip balm with nice smell and really cute look. It's not too much different than "Hydrate" but it's better for hydrating.

Sljedeći balzam je "Intense Care".
Ovaj balzam je mnogo bolji ako želite hidrataciju usana. Masniji je i traje duže nego "Hydrate". Ne mogu točno opisati miris, ali miriše lijepo i blago i mislim da bi se ovaj miris svidio svima. Ovaj balzam nije ništa posebno, samo je obični balzam za usne sa lijepim mirisom i preslatkim izgledom. Nije ništa puno drugačiji od "Hydrate" ali je bolji za hidrataciju.



"Mint Fresh".
This lip balm has texture between "Hydrate" and "Intense Care". It smells like peppermint and also looks cute! I like to wear it because it smells great, it's colorless and looks adorable so it really brightens up my day. It doesn't really hydrate, so I wouldn't recommend it for hydratation. 

"Mint Fresh".
Ovaj balzam ima teksturu između "Hydrate" i "Intense Care". Miriše na pepermint i također izgleda preslatko! Volim ga nositi jer miriše sjajno, bezbojan je i preslatko izgleda tako da mi stvaro uljepša dan kad ga vidim. Ne hidratizira usne tako da ga ne bih preporučila ako tražite hidrataciju.


PRO's / za

-too cute packaging which is the main reason I was interested in them
- preslatko pakiranje koje je i glavni razlog zašto su me zanimali i zašto sam ih kupila
-nice colours
-lijepe boje
-smell beautifully
-prelijepi mirisi
-inexpensive
-jeftini
-strong and big enough packaging
-snažno i dovoljno veliko pakovanje

CON's / protiv

-they don't last long (which is acceptable to me since they're not expensive)
-ne traju dugo (što je meni prihvatljivo za cijenu po kojoj se prodaju)
-they're not hydrating like they promise
-nisu hidratantni koliko obećavaju



What do you think about Baby Lips lip balms? Did you already buy them or are you just planning to buy them?
Comment me your opinions. :)
xoxo

-Mirela

Što vi mislite o Baby Lips balzamima? Jeste li već kupile ili tek planirate?
Komentirajte mišljenja :)
xoxo
-Mirela

You Might Also Like

Broj komentara: 6 :

  1. Nisan uzela i to je jedan od malobrojnih hyped proizvoda protiv kojih se 'borin' hahaha. Možda ih i probam nakon što potrošim zalihe, iskreno me privlači slatko pakiranje ali nedan se još. :) pink punch ti odlično stoji, interesantna boja i super recenzija :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I mene je najviše privuklo pakiranje i njihove boje hahah :D Hvala ti puno :D

      Izbriši
  2. Jako mi se sviđa ovaj post. Slike su odlične, sve je lepo opisano.
    Generalno mi se mnooogo dopada tvoj blog, sve je tako uredno i lepo, ne znam kako da opišem!
    Samo tako nastavi, pratim te! <3

    girlyworld07.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Hello,
    You have a nice blog :)
    I follow you, could you follow back, please.
    My blog: www.mehtapslifestyle.com

    OdgovoriIzbriši